مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

نیشکر صنعتی تاثیرگذار در سطح ملّی است

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 بهمن 1401 | 01:19 ق.ظ
نیشکر صنعتی تاثیرگذار در سطح ملّی است زمان مطالعه: ۱ دقیقه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نیشکر را «صنعتی تاثیرگذار» در سطح ملّی دانست که با تولید شکر و سایر محصولات جانبی، نقش مهمی در خودکفایی کشور و جامعه کارگری دارد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نیشکر را «صنعتی تاثیرگذار» در سطح ملّی دانست که با تولید شکر و سایر محصولات جانبی، […]
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نیشکر را «صنعتی تاثیرگذار» در سطح ملّی دانست که با تولید شکر و سایر محصولات جانبی، نقش مهمی در خودکفایی کشور و جامعه کارگری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نیشکر را «صنعتی تاثیرگذار» در سطح ملّی دانست که با تولید شکر و سایر محصولات جانبی، نقش مهمی در خودکفایی کشور و جامعه کارگری دارد.
به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ارسلان غمگین در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان با بیان این مطلب گفت، شرکت توسعه نیشکر طی سالیان متوالی در بین واحدهای نمونه تولیدی و کارگران برتر حضور دارد و امسال نیز کشت و صنعت نیشکر فارابی واحد نمونه استان شد.
وی افزود: انتظار می‌رود این شرکت نیشکری در کنار سایر شرکت‌های استانی در حوزه‌های نفت، گاز، فولاد و پتروشیمی در جشنواره ملی امتنان نیز مانند جشنواره استانی حائز رتبه برتر شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه بیان داشت، جشنواره امتنان هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی با هدف ایجاد نشاط، نوآوری، خلاقیت و حمایت از جامعه کار و تولید برگزار می‌شود.
ارسلان غمگین، ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش را از دیگر اهداف جشنواره برشمرد.
سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان خوزستان سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
در این جشنواره، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت. دکتر عبدعلی ناصری نیز به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی مورد تقدیر قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار