آغاز دوباره برداشت نیشکر در واحدهای هشتگانه

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 بهمن 1401 | 13:09 ب.ظ
آغاز دوباره برداشت نیشکر در واحدهای هشتگانه زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر عبدعلی ناصری امروز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) با با اعلام این خبر، بیان داشت، با توجه به این که برداشت نیشکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه به طور کامل مکانیزه و با دستگاه دروگر نیشکر (هاروستر) انجام می‌شود با شروع بارندگی امکان تردد ماشین‌های برداشت در مزارع وجود ندارد اما در کشت و صنعت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر عبدعلی ناصری امروز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) با با اعلام این خبر، بیان داشت، با توجه به این که برداشت نیشکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه به طور کامل مکانیزه و با دستگاه دروگر نیشکر (هاروستر) انجام می‌شود با شروع بارندگی امکان تردد ماشین‌های برداشت در مزارع وجود ندارد اما در کشت و صنعت هفت‌تپه، برداشت به صورت دستی انجام می‌شود و با توجه به کاهش رطوبت خاک، برداشت از اول اسفندماه در این کشت و صنعت نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از آغاز دوباره برداشت نیشکر پس از بارندگی‌ها خبر داد و گفت، عملیات برداشت نیشکر همزمان با کاهش رطوب مزارع از سرگرفته شده و روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر سفید برای عرضه به بازار تولید می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری امروز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) با با اعلام این خبر، بیان داشت، با توجه به این که برداشت نیشکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه به طور کامل مکانیزه و با دستگاه دروگر نیشکر (هاروستر) انجام می‌شود با شروع بارندگی امکان تردد ماشین‌های برداشت در مزارع وجود ندارد اما در کشت و صنعت هفت‌تپه، برداشت به صورت دستی انجام می‌شود و با توجه به کاهش رطوبت خاک، برداشت از اول اسفندماه در این کشت و صنعت نیز آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روند برداشت نیشکر تا اواخر فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در مجموع حدود ۷۰۰ هزار تن شکر سفید از شکرهای خام تولیدی و شکرهای خام وارداتی تولید خواهد شد.

کام کارگران هفت‌تپه شیرین می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود به پاس تلاش ها و اقدامات موثر کارگران و مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و با امید به آینده ای روشن از عملکرد این شرکت، از اجرای طرح بازنگری و همسان‌سازی حقوق‌ کارگران کشت و صنعت هفت‌تپه همانند سایر کشت وصنعت های نیشکری تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت، این طرح از آذر ماه امسال شروع ودر مراحل نهایی شدن است ودر تلاش هستیم که تاریخ اجرای آن از اول اسفندماه سال جاری اعمال و تمامی کارگران و رده های شاغل در شرکت از مزایای آن برخوردار شوند.

وی در ادامه صحبت های خود افزود عیدی و پاداش نیروهای شاغل در مانند سایر شرکت های کشت و صنعت‌ نیشکری در اسفندماه پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، تولید شکر این واحد نیشکری در سال زراعی گذشته ۲۳ هزار تن بود که با احیای اراضی کشاورزی و بازسازی کارخانه، تولید شکر در سال زراعی جاری به لطف خداوند متعال انتظار می رود شاهد افزایش دو برابری آن باشیم. دکتر ناصری با سپاسگزاری از درگاه خداوند متعال برای بارندگی های امسال، وضعیت آورد آبی رودخانه‌های خوزستان را خوب ارزیابی کرد و این شرایط را برای عملیات «داشت» سال آینده نیشکر مطلوب دانست

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار