کنایه سنگین مدیرعامل به بازیکنان معترض؛ بالاترین قرارداد را دارید و قعر جدول هستید!

ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفای رضا عنایتی از سرمربی گری تیم را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 بهمن 1401 | 06:23 ق.ظ
ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفای رضا عنایتی از سرمربی گری تیم را تکذیب کرد زمان مطالعه: ۲ دقیقه کنایه سنگین مدیرعامل به بازیکنان معترض؛ بالاترین قرارداد را دارید و قعر جدول هستید! ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفای رضا عنایتی از سرمربی گری تیم را تکذیب کرد در حالی که خبرهایی مبنی بر استعفای رضا عنایتی از هدایت تیم نفت منتشر شده است، مدیرعامل باشگاه این خبر را تکذیب کرد. ابوذر شجاعی، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کنایه سنگین مدیرعامل به بازیکنان معترض؛ بالاترین قرارداد را دارید و قعر جدول هستید!


ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفای رضا عنایتی از سرمربی گری تیم را تکذیب کرد

در حالی که خبرهایی مبنی بر استعفای رضا عنایتی از هدایت تیم نفت منتشر شده است، مدیرعامل باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

ابوذر شجاعی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان گفت: روز گذشته و حتی امروز با عنایتی جلسه داشتیم و اصلا حرفی از استعفا نبود. این خبر را من هم شنیده ام اما تا این لحظه استعفایی به باشگاه نرسیده است.

وی درخصوص چرایی اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهار داشت: علی رغم مشکلات مالی جزو تیم هایی هستیم که تاکنون پرداختی مناسبی به بازیکنان داشته ایم و با پرداخت ۱۵درصدی مطالبات بازیکنان در سه هفته اخیر، دریافتی بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد رسیده است. وی ادامه داد: حتی باشگاه در نظر دارد باتوجه به نزدیک بودن عید نوروز، مجدد تیم را شارژ مالی کند و تا پیش از پایان سال دریافتی به بازیکنان را به ۶۰ درصد برساند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم در شرایط حساسی قرار دارد و بازیکنان به جای این که تمام وجود خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر بگذارند و در حالی که به آن ها پول هم داده ایم، تمرین را تحریم می کنند و این یک بدعت بد است که در فوتبال ایران در حال شکل گیری است و ما با این موضوع برخورد خواهیم کرد زیرا برخی بازیکنان حق این که در این شرایط بخواهند به تیم ضربه بزنند را ندارند.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید سریعا به تمرینات برگردند و تمرکز خود را روی بازی پیش رو بگذارند تا بیش از این فرصت سوزی صورت نگیرد. ما در تمام هفته هایی که تیم متحمل شکست های سنگین می شد، تمام سعی خود را کردیم که بازیکنان را مقصر جلوه ندهیم تا با آرامش به تیم کمک کنند اما قرار نیست وقتی پول می گیرند، دست به اعتصاب بزنند، در حالی که علی رغم تمام پشتیبانی ها نتواسته اند نتایج خوبی را رقم بزنند.

شجاعی گفت: بازیکنان نفت جزو ۱۰ تیمی هستند که دارای قراردادهای بالا هستند و دریافتی هایشان نیز حداقل از ۱۰ تیم لیگ برتر بهتر است اما می بینیم که تیم در قعر جدول جای دارد و بازهم تاکید می کنم که به جای اعتصاب باید فکری به حال بهتر شدن تیم داشته باشند.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران اگر تا شب عید معمولا ۶۰ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده باشد اصولا باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است که ما سعی در تحقق این موضوع خواهیم داشت. اما بازیکنی که ادعای حرفه ای بودن دارد و پول حرفه ای دریافت می کند باید رفتار حرفه ای نیز داشته باشد و به جای رفتارهای غیرمعمول مانند اعتصاب حداقل از مجرای قانونی مطالبات خود را دریافت کند. البته همه بازیکنان این گونه نیستند و برخی که در باشگاه های قبلی این سابقه را داشته اند باعث این اعتصاب شده اند که قطعا به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده و باید پاسخ رفتار غیرحرفه ای خود را بدهند.

#نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار