ستاد بختیاریهای حامی دکتر روحانی در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 | 15:51 ب.ظ
ستاد بختیاریهای حامی دکتر روحانی در اهواز افتتاح شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه ستاد مردمی بختیاری‌های حامی دکتر روحانی عصر چهارشنبه با حضور جمعی از بختیاریهای استان خوزستان افتتاح شد.  به گزارش نخبگان، در مراسم افتتاح این ستاد حاج علی محمدی رییس ستاد شمال خوزستان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت:روحانی متعلق به هیچ قوم و قبیله و نژادی نیست. وی گفت: همه اقوام به عنوان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ستاد مردمی بختیاری‌های حامی دکتر روحانی عصر چهارشنبه با حضور جمعی از بختیاریهای استان خوزستان افتتاح شد.

 به گزارش نخبگان، در مراسم افتتاح این ستاد حاج علی محمدی رییس ستاد شمال خوزستان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت:روحانی متعلق به هیچ قوم و قبیله و نژادی نیست.

وی گفت: همه اقوام به عنوان یک رنگین کمان چشم نواز روحانی را حمایت خواهند کرد و قوم بختیاری در این راه با همه برادران اقوام کوچک و بزرگ خود در خوزستان تعامل نزدیک خواهد داشت.
وی افزود: ما همه تلاش خود را برای پیروزی دکتر روحانی به کار خواهیم بست و امیدواریم وی رای حداکثری را در خوزستان داشته باشد.
در ادامه نیز علی عماد، قائم مقام ستاد مرکزی دکتر روحانی بر اهمیت شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: عملکرد دولت در چهار سال گذشته قابل دفاع است و لازم است مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دولت را در این مسیر یاری بخشند.
اجرای موسیقی ایل بختیاری و شاهنامه خوانی از برنامه های جنبی این آیین بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار