رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد

دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش بنیان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: جمعه 9 دی 1401 | 17:32 ب.ظ
دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش بنیان خوزستان راه‌اندازی می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از راه‌اندازی دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در محل پارک خبر داد. به گزارش نخبگان دکتر محمد راضی‌جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشستی با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، اظهار کرد: موضوع جلسه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از راه‌اندازی دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در محل پارک خبر داد.

به گزارش نخبگان دکتر محمد راضی‌جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشستی با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، اظهار کرد: موضوع جلسه روز گذشته، بررسی یکی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خوزستان و رسیدگی به مسائل حقوقی و پرونده‌های قضایی در حوزه قراردادهای فناورانه بود؛ پیش از این، روند بررسی پرونده‌های مربوط به شرکت‌های دانش بنیان به صورت عادی در دادگستری انجام می‌شد.

وی افزود: به این منظور با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، توافقی صورت گرفت و مقرر شد که دفتر ویژه رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت‌های دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری خوزستان راه‌ندازی شود و از این پس و با راه‌اندازی این دفتر، رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی شرکت‌ها از طریق این دفتر انجام خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: استان خوزستان بعد از استان البرز، دومین استانی خواهد بود که با راه‌اندازی این دفتر، به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی شرکت‌های دانش بنیان کمک خواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار