اشتغال‌آفرینی همگام با صیانت از محیط‌زیست در صنعت نیشکر

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 آذر 1401 | 01:11 ق.ظ
اشتغال‌آفرینی همگام با صیانت از محیط‌زیست در صنعت نیشکر زمان مطالعه: ۲ دقیقه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با را‌ه‌اندازی خط بازیافت لوله‌های پلاستیکی «هیدروفلوم» گامی در راستای حفاظت از محیط‌زیست برداشته است. شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با را‌ه‌اندازی خط بازیافت لوله‌های پلاستیکی «هیدروفلوم» گامی در راستای حفاظت از محیط‌زیست برداشته است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با را‌ه‌اندازی خط بازیافت لوله‌های پلاستیکی «هیدروفلوم» گامی در راستای حفاظت از محیط‌زیست برداشته است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با را‌ه‌اندازی خط بازیافت لوله‌های پلاستیکی «هیدروفلوم» گامی در راستای حفاظت از محیط‌زیست برداشته است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این خط بازیافت در سال گذشته در آبان‌بسپار توسعه از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر افتتاح شده و توانایی بازیافت انواع ضایعات پلاستیک از جنس پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن و همچنین تفکیک مواد سبک و سنگین را دارد.

در همین زمینه، مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه گفت: نمی‌توانیم پلاستیک را حذف کنیم اما می‌توانیم ماهیت آن را به‌ گونه‌ای تغییر دهیم که از یک عنصر آلاینده و مخرب محیط‌زیستی به یک عنصر کم خطر برای محیط‌زیست تبدیل شود.

مسعود کیانی افزود: این شرکت توانسته در کنار تولید انواع محصولات مرغوب ضمن رعایت استانداردهای محیط‌زیستی، در سال گذشته با هدف مدیریت پسماند لوله‌های فرسوده هیدروفلوم در مزارع واحدهای هشتگانه نیشکری، خط بازیافت لوله‌های پلاستیکی هیدروفلوم را افتتاح کند.

هیدروفلوم لوله های پلاستیکی از جنس پلی اتیلن نرم و سبک هستند که برای انتقال، توزیع، صرفه جویی و افزایش راندمان آبیاری در مزارع مورد استفاده قرار می گیرد

به گفته او، این دستاورد نه تنها موجب بازگشت مجدد پسماندها و ضایعات لوله‌های پلاستیکی به چرخه بازآفرینی و تولید می‌شود، بلکه اشتغال‌آفرینی را در کنار حفاظت و صیانت از محیط‌زیست رونق می بخشد.

آبان بسپار توسعه جزو بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ دار دوجداره و لوله تک جداره و همچنین اولین شرکت دریافت کننده نشان استاندارد ملی ۹۱۱۶ در سطح کشور است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار