کاهش سرقت‌ها با تشدید مجازات مالخر‌ها میسر می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 5 آذر 1401 | 23:46 ب.ظ
کاهش سرقت‌ها با تشدید مجازات مالخر‌ها میسر می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: برای کاهش چشمگیر سرقت‌ها باید مجازات مالخر‌ها را تشدید و محل‌های کسب را به سیستم‌های امنیتی تجهیز کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا وسیما ، سیداحمد آوایی در جلسه سالانه اتاق اصناف دزفول که با حضور بازاریان، کسبه و روسای اتحادیه‌های اصناف مختلف روز شنبه ۵ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: برای کاهش چشمگیر سرقت‌ها باید مجازات مالخر‌ها را تشدید و محل‌های کسب را به سیستم‌های امنیتی تجهیز کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا وسیما ، سیداحمد آوایی در جلسه سالانه اتاق اصناف دزفول که با حضور بازاریان، کسبه و روسای اتحادیه‌های اصناف مختلف روز شنبه ۵ آذرماه برگزار شد، گفت: کسبه بازار این از سال‌های دور تاکنون افرادی متعهد، باخدا و منصف بوده و هستند.

وی با اشاره به مشکلات کسبه با توجه به تحریم‌های ظالمانه افزود: کسبه و بازاریان دزفول با وجود تورم ناشی از تحریم‌ها، با ارائه به موقع اجناس به بازار از وجود فشار اقتصادی بیشتر به مردم جلوگیری کردند و این اقدام برگرفته از دین اسلام است که همه بازاریان نیز بر این اصول پایبند هستند.

آوایی در گلایه برخی کسبه از نبود امنیت گفت: اگر در خصوص تشدید مجازات مالخر‌ها اقدام شود، میزان سرقت کاهش می‌یابد، زیرا فروش اجناس سرقتی متوقف خواهد شد و از انگیزه سرقت از سوی سارقان کاسته می‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بازاریان باید نسبت به تجهیز محل کسب خود به دستگاه‌های دیجیتال نظیر دزدگیر و دوربین اقدام کنند، البته پیگیری‌ها در جهت افزایش رتبه نیروی انتظامی دزفول به منظور افزایش تعداد نیرو و همچنین افزایش امکانات سخت افزاری نیروی انتظامی انجام شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار فعالیت نیرو‌های انتظامی، به منظور تامین امنیت، لزوم تشدید مجازات مالاریا امری ضرورت است و این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد و در دیدار با مسئولان قوه قضائیه نیز مطرح شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار