فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

خدمت به مردم از مهمترین برنامه‌های بسیج است

تاریخ انتشار: شنبه 5 آذر 1401 | 23:44 ب.ظ
خدمت به مردم از مهمترین برنامه‌های بسیج است زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌ها مشغول خدمت رسانی هستند. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار حسن شاهوارپور در همایش بسیجیان استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن این روز یادآور شد: به فرمان حضرت امام […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌ها مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار حسن شاهوارپور در همایش بسیجیان استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن این روز یادآور شد: به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه نهاد مقدس بسیج تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: محرومیت زدایی، آبرسانی به مناطق محروم، درمان رایگان، کمک‌های مومنانه، کشاورزی، ساخت منازل برای مددجویان از جمله عرصه‌های خدمتگزاری بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: به مناسبت هفته بسیج، ۳۰۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور در مناطق محروم استان به مردم نیازمند خدمت رسانی می‌کنند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: بسیج همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و مقتدرانه و مجاهدانه در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن اسلامی و خدمتگزاری به مردم تلاش و همت می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار