تکذیب شد

لغو کنسرت ها در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 1 مرداد 1401 | 14:40 ب.ظ
لغو کنسرت ها در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر لغو تمامی کنسرت‌ها در اهواز توسط شورای تامین را تکذیب کرد. خبرنگار اعتدال نخبگان طی تماس تلفنی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حجت الاسلام رضا کلاه‌کج از برگزاری کنسرت ها در اهواز از ایشان سوال کردکه حجت الاسلام کلاه کج در پاسخ اظهار داشت: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر لغو تمامی کنسرت‌ها در اهواز توسط شورای تامین را تکذیب کرد.

خبرنگار اعتدال نخبگان طی تماس تلفنی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حجت الاسلام رضا کلاه‌کج از برگزاری کنسرت ها در اهواز از ایشان سوال کردکه حجت الاسلام کلاه کج در پاسخ اظهار داشت:

شورای تامین اهواز تنها اجرای ۲ کنسرت در اهواز را لغو کرد که یکی از این کنسرت‌ها در حال اجرا بود و کنسرت بعدی قرار بود در روزهای یکم و دوم مردادماه برگزار شود که طی مصوبه روز گذشته این ۲ کنسرت را لغو کرد.

وی افزود: سه سانس کنسرت اول که مربوط به سیروان خسروی بود اجرا شد ولی از برگزاری ۶ سانس دیگر آن به دلیل مصوبه شورای تامین لغو شد.

کلاه‌کج اضافه کرد: کنسرت دوم مربوط به سهراب پاکزاد در مرحله صدور مجوز بود و قرار بود در همان سالن هلال اهواز برگزار شود که شورای تامین اهواز به دلیل شرایط کرونایی و نیز ترافیک مقابل سینما اجازه برگزاری این کنسرت را نداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفتگو افزود: با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر مجوزی برای برگزاری کنسرت در اهواز داده نمی شود و شورای تامین اهواز بعد از ماه صفر مجددا برای برگزار شدن یا نشدن کنسرت‌ها در اهواز تشکیل جلسه می دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری کنسرت‌ها در خوزستان و اهواز بعد از ماه صفر و پس از طی کردن مراحل قانونی و صدور مجوز از سر گرفته شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار