امام جمعه مسجدسلیمان در بخشی از سخنان خود گفت: نباید از امام و اندیشه امام فاصله بگیریم

حجت الاسلام امینی: نباید از اندیشه های امام فاصله گرفت.

تاریخ انتشار: شنبه 16 بهمن 1395 | 18:29 ب.ظ
حجت الاسلام امینی: نباید از اندیشه های امام فاصله گرفت. زمان مطالعه: ۳ دقیقه نخبگان: حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.   […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نخبگان: حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

 

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب را باید نوشت تا آیندگان بفهمند که در پای واژه واژه این انقلاب و میوه پر طراوت آن، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است. به گزارش پایگاه خبری راستا نیوز امینی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: یکی از برجستگی های این بانوی بزرگوار آزادگی او بود. بانویی که بر بلندای قله علم، اندیشه و تفکر نشست بدون آن که آموزگاری داشته باشد. اگر چه تربیت و پرورش آن بانوی بزرگ اسلام در کنار پیغمبر اکرم (ص) بوده، و در خانه رسالت راه رفته است و در دامان حضرت امیرالمؤ منین (ع) پرورش یافته است.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ های مدرن در فضای مجازی گفت: دشمن دیگر به دنبال جنگ های نظامی نیست. در فضای مجازی بیش از جسم ما فکر ما در معرض ترور است. وی با اشاره به این که فضای جنگ مجازی با فضای جنگ حقیقی متفاوت است گفت: رهبر انقلاب اسلامی درباره مسائل فرهنگی و جنگ نرم از واژه‌هایی همچون شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و رخنه فرهنگی استفاده کرده‌اند که باید به این واژه ها توجه کرد.

خطیب نماز جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز پرستار و روز بهورز گفت: علت نام گذاری این روز به نام روز پرستار این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را بر عهده داشت که قطعا اگر او این بار را بر دوش نمی گرفت، خون حسین(ع) پایمال می شد و بسیار دشوار بود که نهضت ابی عبد الله علیه السلام به مردم اعلام و ابلاغ گردد. وی با بیان این که بیشترین مشکل پرستاران و بهورزان این است که حقوق دریافتی اشان متناسب با زحمتی که می کشند نیست ابراز امیدواری کرد دولت ها به این قشر زحمت کش توجه بیشتری نشان دهند.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه گفت: همانطور که در گذشته هم گفتم قرار بر این شد که در هر دهه ۳ روز مراسم عزاداری باشد تا اگر کسی می خواست به کارهای خیرش بپردازد با مشکلی مواجه نشود اگر چه ممکن است بعضی ها هم دوست داشته باشند تمامی دو دهه را به عزاداری بپردازند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید از امام و اندیشه امام فاصله بگیریم مثل بعضی افراد که چند نفر ساده لوح را دور خود جمع می کنند و شاید در انتخابات مختلف مثل شورای شهر یا مجلس هم موفق شوند که بعد هم با عملکرد خود سرنوشت شهر و مردم را بر باد می دهند اگر چه مردم ما فهیم و راه نفاق را از همدلی بخوبی تشخیص می دهند.

وی در پایان سخنان خود ضمن دعوت مردم به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: آمریکا همان آمریکای ۱۰۰ سال گذشته است و با تغییر رییس جمهور سیاست آن ها تغییر نمی کند. در ۲۲ بهمن امسال ۴ نسل انقلاب گرد هم خواهیم آمد و با شعار مرگ بر استکبار به دفاع از مظلومین خواهیم رفت. وی ادامه داد: انشالله در ارتباط با مسائل مختلف شهرمان، انتخاب های صحیح، و دو راهی های سیاسی اجتماعی نیز صحبت خواهم کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار