امام جمعه اهواز:

فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” فراهم شدن بستر ظهور را نشان می‌دهد

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 تیر 1401 | 18:09 ب.ظ
فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” فراهم شدن بستر ظهور را نشان می‌دهد زمان مطالعه: ۲ دقیقه امام جمعه اهواز با اشاره به فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” در ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان اظهار داشت: فراگیرشدن این سرود که دلدادگی به محضر قطب عالم امکان است، نشان دهنده فراهم شدن بستر ظهور منجی عالم بشریت(عج) است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امام جمعه اهواز با اشاره به فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” در ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان اظهار داشت: فراگیرشدن این سرود که دلدادگی به محضر قطب عالم امکان است، نشان دهنده فراهم شدن بستر ظهور منجی عالم بشریت(عج) است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر شنبه در اجتماع بزرگ غدیریون در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای فولاد خوزستان رابطه میان امام زمان(عج) و غدیر را بسیار مهم دانست و افزود: تکلیف ما در برابر امام زمان(عج) آماده سازی خود برای ظهور است که این مهم جز با مراقبت و تربیت نفس ممکن نیست.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تمام همت و اهتمام انسان در شبانه روز باید حول محور خشنودی امام زمان(عج) و تسلیم بودن در برابر منویات قطب عالم امکان باشدادامه داد: رفتار ما در محیط خانواده، دانشگاه ها، بازار و  ادارات باید به گونه ای باشد که مورد رضایت امام عصر(عج) باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد با تاکید بر اینکه پایبندی به مسایل دینی باید در تمام امور زندگی متجلی باشد گفت: پایبندی به دین تا زمانی که منافع ما در سایه دین تامین شود، خودمحوری است.

وی برخورد منصفانه با مردم را لازمه سربازی امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: درشرایطی که بخشی از هموطنان و هم استانی های ما در تامین مسکن با مشکل مواجه هستند، مالکان ساختمان باید با مستاجران خود به عنوان عضوی از خانواده خود با مدارا رفتار کنند.

وی با بیان اینکه امام عصر(عج) باید محور زندگی ما قرار گیرد افزود: مهمترین پیام غدیر تبعیت از امام زمان(ع) است.

امام جمعه اهواز  با بیان اینکه ایران اسلامی با تقدیم ۱۸۰ هزار شهید به انقلاب گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی در ۴۰ سال پس از انقلاب ثابت کردند که لیاقت ظهور و یاری امام زمان(عج) را دارند.

اجتماع خانوادگی غدیریون در حالی با حضور هزاران نفر از دهه نودی‌ها، جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که بر اساس اعلام هواشناسی امروز آغاز گرمترین هفته خوزستان در سالجاری است.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

همچنین در این اجتماع بزرگ خانوادگی، علاوه بر پخش سرود “سلام فرمانده” به زبان فارسی این شعر به زبان های لری و عربی نیز پخش شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار