پیام تسلیت مدیر امور استانهای جنوب کشور بانک تجارت برای مردم آبادان؛ علی گودرزی: سلام بر آبادان و تن رنجورش

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 خرداد 1401 | 21:19 ب.ظ
پیام تسلیت مدیر امور استانهای جنوب کشور بانک تجارت برای مردم آبادان؛ علی گودرزی: سلام بر آبادان  و تن رنجورش زمان مطالعه: < 1 دقیقه پیام تسلیت مدیر امور استانهای جنوب کشور در پی حادثه متروپل آبادان سلام بر آبادان و تن همیشه رنجورش نخبگان: علی گودرزی مدیر امور استانهای جنوب کشور که پیشتر سالها در خوزستان به عنوان مدیر شعب بانک تجارت خوزستان فعالیت میکرد متن تسلیتی را برای کشته شدگان حادثه متروپل آبادان صادر نمود که این متن را […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیام تسلیت مدیر امور استانهای جنوب کشور در پی حادثه متروپل آبادان
سلام بر آبادان و تن همیشه رنجورش



نخبگان: علی گودرزی مدیر امور استانهای جنوب کشور که پیشتر سالها در خوزستان به عنوان مدیر شعب بانک تجارت خوزستان فعالیت میکرد متن تسلیتی را برای کشته شدگان حادثه متروپل آبادان صادر نمود که این متن را در ادامه با هم میخوانیم:

از همان روزی که در شهریور ۵۹ برای دفاع از کیان ایران عزیز در مقابل دشمن زبون قد بر افراشتی دانستم که خود را برای تحمل دردها و رنج ها آماده کرده ای ولی صبوری ات را تا این اندازه باور نداشتم. هنوز بعد از ۴۲ سال داغ جوانان پرپر شده در کوچه پس کوچه های شهر تازه است و این تن رنجور را یارای درد و رنجی تازه نبود. شاید تقدیر مردمان این دیار را اینگونه نوشته اند لیکن تلخی رویدادهایی همچون ساختمان مترو پل را نمی توان با هیچ واژه ای بیان کرد. آری برخی از داغ ها هضم شدنی نیست .
امروز همه ایران آبادان است و شریک غمی که آن را التیامی نیست. به روح همه درگذشتگان از این فاجعه تاسف باردرود می فرستیم و صبر و شکیبایی را بازماندگان این عزیزان طلب می کنیم. باشد که زین پس آبادان نماد آبادانی ایران وکمترین حق مردمان این دیار شادی و آرامش باشد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار