با رای قاطع اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران؛

امین ابراهیمی به عضویت هیات مدیره انجمن فولاد انتخاب شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 | 09:23 ق.ظ
امین ابراهیمی به عضویت هیات مدیره انجمن فولاد انتخاب شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان: امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان با اکثریت آرا، به عضویت هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درآمد.   به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در رقابتی نزدیک با بزرگان عرصه‌ی صنعت فولاد […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان: امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان با اکثریت آرا، به عضویت هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درآمد.

 

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در رقابتی نزدیک با بزرگان عرصه‌ی صنعت فولاد و کسب رای قاطع، پس یک دهه به عضویت هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد درآمد. مشارکت در تصمیم‌سازی و تعیین راهبرد صنعت فولاد از مهم‌ترین مزایای عضویت در انجمن است.

 

بهرام سبحانی، کسری غفوری، محمد کشانی، اسداله فرشاد، بهادر احرامیان و جهاندار شکری، دیگر اعضای انجمن را تشکیل می‌دهند.

 

گفتنی است، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در شهریورماه سال هشتاد با حضور بیست شرکت تولیدکننده فولاد و طبق ماده ۱۳۱ کانون کارفرمایی و کارگری و تحت عنوان انجمن صنفی تولیدکنندگان فولاد ایران، به منظور ساماندهی فرآیند تولید فولاد کشور و حفظ توازن، نظم، فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری، تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست‌اندرکاران، به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در این گونه موارد و دفاع از منافع مشروع اعضا، به ثبت رسید.

 

تلاش برای ساماندهی تولید و بهبود کیفیت خدمات دهی به اعضا، بازاریابی مستمر باکسب اطلاعات مربوط به عرضه و‌ تقاضا، قیمت، بازارهای مصرف و تولید برای عرضه به اعضای با بهره گیری از آخرین رهیافت های جهانی جهت نیل به اهداف قانونی توسعه صنعتی، ایجاد ارتباط با بانک ها و سازمان های اعتباری کشور و همچنین سازمان‌های مالی و پولی بین‌المللی در قالب قوانین جمهوری اسلامی ایران و فراهم‌سازی زمینه تسهیلات مالی در جهت توسعه فعالیت‌های اعضا، تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در آن بخش از تولید که زمینه افزایش تولید و صادرات را فراهم می کند، بخش مهم وظایف انجمن را تشکیل می‌دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار