در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر خوزستان؛

شرکت خمیرمایه و الکل رازی صادرکننده برتر استانی شد

تاریخ انتشار: شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 22:56 ب.ظ
شرکت خمیرمایه و الکل رازی صادرکننده برتر استانی شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خوزستان در سال ۱۴۰۰ و جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، به‌عنوان صادر کننده نمونه استان، شناخته شد. شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خوزستان در سال ۱۴۰۰ و جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، به‌عنوان صادر کننده نمونه استان، شناخته شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خوزستان در سال ۱۴۰۰ و جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، به‌عنوان صادر کننده نمونه استان، شناخته شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مراسم که امروز شنبه (۱۰ اردیبهشت ماه) با حضور دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان، دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، دکتر آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، صادرکنندگان غیرنفتی نمونه استان و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی استان در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان برگزار شد، از شرکت رازی به‌عنوان صادرکننده برتر استان در بخش صنایع غذایی تجلیل به عمل آمد.
صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این جلسه به اشاره به افزایش میزان صادرات غیرنفتی خوزستان گفت: میزان صادرات غیرنفتی استان از ۳/۸ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۹ به ۶/۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد که نشان از افزایش ۷۵ درصدی صادرات در یک سال گذشته دارد.
وی با بیان اینکه افزایش صادرات برای کشور با توجه به شرایط تحریم بسیار مهم است، افزود: در این راستا از ۱۳ صادر کننده نمونه استان تقدیر شد و از خدمات شایانی که در این زمینه انجام داده‌اند تشکر می‌کنیم.
استاندار خوزستان با بیان اینکه توسعه صادراتی را باید به عنوان یک هدف دنبال کنیم، اظهار کرد: هدف قراردادن توسعه صادرات سیاست اصلی دولت است که بر مجهز شدن و ساماندهی جهت افزایش صادرات پایانه‌ها تأکید دارند.
وی اضافه کرد: این صادرات بدون کمک صادرکنندگان و تولیدکنندگان افزایش پیدا نمی‌کرد و با همت تلاش این ۲ بخش صادرات افزایش پیدا کرده که از تولیدکننده‌های نمونه نیز در جلسات آینده تقدیر به عمل خواهد آمد.
مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های جاری این شرکت گفت: ۳۶ میلیون لیتر الکل در سال، ۱۲ هزار تن خمیرمایه در سال و ۷ هزار و ۵۰۰ تن گاز دی‌اکسید کربن در سال تولید می‌کنیم. همچنین پروژه تغلیظ ویناس به روش تبخیر مصنوعی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان یک پروژه سبز دوستدار محیط‌زیست و مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان و در راستای تحقق دغدغه‌ها و تعهدات محیط‌زیستی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان از همکاری و تلاش‌های استاندار خوزستان، رئیس سازمان صمت، رئیس اتاق بازرگانی اهواز و مدیرکل گمرک اهواز در کمک به این مجموعه قدردانی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار