طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان همزمان با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشد

تاریخ انتشار: جمعه 24 دی 1400 | 14:59 ب.ظ
طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان همزمان با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اهواز را نیازمند کارهای اورژانسی دانست و ضمن بازدید از کارخانه فولاد اوکسین، مدیران کارخانه را ملزم قرار داد تا در مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت بیشتری کنند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایلنا، امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، ولی اسماعیلی پس از بازدید از خط تولید کارخانه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اهواز را نیازمند کارهای اورژانسی دانست و ضمن بازدید از کارخانه فولاد اوکسین، مدیران کارخانه را ملزم قرار داد تا در مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت بیشتری کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایلنا، امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، ولی اسماعیلی پس از بازدید از خط تولید کارخانه فولاد اکسین در نشست با مدیران این کارخانه، اظهار کرد: تا پیش از این سفر تصور دیگری از اهواز داشتیم و در خیال یک شهرستان کامل بودیم اما اشتباه کردیم و اینجا نیازمند کارهای اورژانسی است.

وی وعده برگزاری یک جلسه با وزیر کار، به‌منظور تصویب طرح توسعه فولاد اکسین و تکمیل زنجیره تولید را به مدیران کارخانه داد و در مقابل آن وعده‌ای از مدیران گرفت: مناطقی در کنار این کارخانه‌ها و صنایع وجود دارد که در محرومیت به سر می‌برند و انتظار می‌رود فولاد اکسین نیز به تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بر موضوع بومی‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های نیرو انسانی، مدیران بومی در خوزستان تاکید کرد و گفت: اگر هیئت‌مدیره این صنایع، بومی باشند بر منطقه تسلط بیشتری دارند و بهتر می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

گفتنی است، از مصوبات این جلسه می‌توان به الزام صنایع برای به‌کارگیری مدیران بومی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت مالیات در شهر و استان خود و طرح توسعه فولاد اکسین جهت تکمیل زنجیره تولید فولاد اشاره کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار