دو انتصاب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 17:35 ب.ظ
دو انتصاب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در احکامی مدیر امورمالی و رئیس پژوهش و فناوری این شرکت را منصوب کرد.  به گزارش نخبگان و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، بر اساس این احکام مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی و محمد گلستانباغ به عنوان رئیس پژوهش و فناوری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در احکامی مدیر امورمالی و رئیس پژوهش و فناوری این شرکت را منصوب کرد.

 به گزارش نخبگان و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، بر اساس این احکام مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی و محمد گلستانباغ به عنوان رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند.

مهندس دانشی در حکم مدیر امور مالی ضمن اشاره به اهم وظایف این مسئولیت از زحمات و تلاش‌های عبدالرزاق جیشی در مدت سرپرستی این مدیریت قدردانی کرد.

وی همچنین در حکم رئیس پژوهش و فناوری ضمن برشمردن مهمترین وظایف این مسئولیت از زحمات شاهین کرد در مدت تصدی این مسئولیت و حسین یاقوت‌نژاد به جهت تمشیت امور این اداره قدردانی کرد.

شایان ذکر است مرتضی قربانی پیش از آقای جیشی مدیرامورمالی مناطق نفتخیز جنوب بوده و محمد گلستانباغ نیز دانش آموخته دکترای مهندسی شیمی گرایش فرآیند از دانشگاه نفت،‌ گاز و پتروشیمی سمنان است و پیش از این در معاونت مهندسی نفت مدیریت امور فنی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مهندس ارشد نفت مشغول بود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار