پوستر پنجمین جشنواره رسانه و مطبوعات خوزستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 17:22 ب.ظ
پوستر پنجمین جشنواره رسانه و مطبوعات خوزستان رونمایی شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ پوستر پنجمین جشنواره رسانه و مطبوعات خوزستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه در اهواز رونمایی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از این پوستر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به ضرورت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ پوستر پنجمین جشنواره رسانه و مطبوعات خوزستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه در اهواز رونمایی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از این پوستر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به ضرورت پرداختن و تهیه آثار تولیدی در این دوره از جشنواره افزود: ارج گذاشتن به تلاش‌ صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه مطبوعات استان، ارتقای محتوای کیفی نشریات ، آشنایی با ظرافت ‌ها و قابلیت ‌های رسانه های مکتوب و جاری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره در بخش های سرمقاله و یادداشت ،عکس و صفحه آرایی ،خبر ،مصاحبه ،تیتر و گزارش برگزار می شود که امید است آثار خوبی نیز به دبیرخانه ارسال شود.

جوروند ادامه داد: آثار ارسالی باید از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۵ دی ۱۴۰۰  در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که هر متقاضی می‌تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش سه اثر ارایه کند گفت: در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

وی ادامه داد: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت   pressfestival.ir. پذیرش می‌شود که به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

جوروند با اشاره به گاه شمار جشنواره  بیان کرد : متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را ازیکم دی ۱۴۰۰ تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ ارسال کنند ؛ همچنین آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد پذیرفته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: هیات داوران در هر یک از بخش‌ها سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند و مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

وی افزود:  به نفر اول هر رشته در تمامی بخش‌ها،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم،‌ لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵میلیون ریال اهدا می‌شود.

سجاد بهمنی مسوول بسیج رسانه خوزستان نیز در این برنامه با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در استان و فرارسیدن هفته بصیرت افزود: به مناسبت هفته بصیرت برنامه های متعددی در استان خوزستان برگزار می شود که یکی ازآن ها برگزاری برنامه با عنوان شب خاطره است که خاطرات اصحاب رسانه در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی از لحظه ورود به فرودگاه اهواز تا خروج از استان است.

وی با بیان اینکه اهداف جشنواره ها تبادل تجربه است و امید است به سمت رشد و توسعه اهداف فرهنگی استان خوزستان پیش برویم  افزود: در حالی که در یک جنگ نرم رسانه ایی قرارداریم  باید به سمت تولید آثار فاخر پیش برویم.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ،سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار