مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است

تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 | 17:03 ب.ظ
مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت:مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد. به گزارش نخبگان و به نقل از فارس؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان عصر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگر شهادت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت:مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان عصر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان روایت حبیب اظهار کرد: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید شخصیت این شهید بزرگوار را برای جوانان امروز ترسیم کرد تا با الگوگیری از آن به مقابله سختیها و موانعی که پیش رو داریم بروند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

وی با تاکید براینکه این مکتب تنها در دفاع از حریم بیت(ع) نبود،افزود: ایشان تلاش کرد تا طی این سال ها کینه‌ی به وجود آمده از جنگ ایران و عراق را رفع کند.

 شاهوار پور با بیان خاطره ای از حضور این شهید سلیمانی و حضورشان در دوران سیل خوزستان، خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان در سال ۹۸ از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با حضور در روستاهای این استان، جهادی و شبانه روزی مانند یک پدر جانفشانی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار