عبدالامیر کمایی :نخواهیم گذاشت مطرح شدن نام خرمشهر فقط به یک روز منتهی شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 09:11 ق.ظ
عبدالامیر کمایی :نخواهیم گذاشت مطرح شدن نام خرمشهر فقط به یک روز منتهی شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه عبدالامیر کمایی :نخواهیم گذاشت مطرح شدن نام خرمشهر فقط به یک روز منتهی شود برای سرمایه گذاران به معنای واقعی فرش قرمز پهن خواهیم کرد شبانه روز و با تمام توان برای حل مشکلات خرمشهر تلاش می کنم خرمشهر قبل از جنگ با خرمشهر امروز قابل مقایسه نیست شهردار خرمشهر گفت : حل و پیگیری […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عبدالامیر کمایی :نخواهیم گذاشت مطرح شدن نام خرمشهر فقط به یک روز منتهی شود

برای سرمایه گذاران به معنای واقعی فرش قرمز پهن خواهیم کرد

شبانه روز و با تمام توان برای حل مشکلات خرمشهر تلاش می کنم

خرمشهر قبل از جنگ با خرمشهر امروز قابل مقایسه نیست

شهردار خرمشهر گفت : حل و پیگیری مشکلات خرمشهر نباید منتهی به یک روز شود.
به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان، عبدالامیر کمایی پس از صدور حکمش از سوی استاندار خوزستان اظهار داشت : بابت اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرمشهر تشکر و قدردانی نموده و به مردم مقاوم، شریف، شهید پرور و ولایتمدار این شهر اطمینان می دهم شبانه روز و با تمام توان برای حل مشکلات خرمشهر تلاش کنم.
شهردار خرمشهر گفت : متاسفانه شهری که نماد مقاومت در کشور است این روزها حال و روز خوبی ندارد و این مردم نجیب مستحق این همه مشکلات نیستند.
وی ادامه داد : همه به خرمشهر و مردمانش بدهکار هستند و همه مسئولان محلی،‌ استانی و ملی باید برای حل مشکلات این شهر با شهرداری و شورای شهر نهایت همکاری را داشته باشند.
کمایی افزود : خرمشهر پس از جنگ در همه حوزه ها با مشکلات زیر ساختی مواجه شده است و نیازمند کمک های فوری استانی و ملی می باشد.
شهردار خرمشهر خاطر نشان کرد : پس از رای اعتماد اعضای شورای شهر به این حقیر،‌ از همان ساعت رایزنی با افراد تاثیر گذار،ارگان ها،‌ نهادها و کسانی که می توانند به نحوی برای حل مشکلات این شهر قدمی بردارند را آغاز کردم.
وی ادامه داد : خرمشهر قبل از جنگ با خرمشهر امروز قابل مقایسه نیست و اجحاف هایی که در حق این شهر شده مردمان نجیب وشریف اش را که همواره در خط امام و رهبری هستند را آزرده خاطر کرده است.
کمایی با عنوان اینکه لحظه ای را برای حل مشکلات مردم هدر نخواهم داد،‌ عنوان کرد : شهر خرمشهر با مشکلات آسفالت، آب وفاضلاب،‌ بافت فرسوده، فضای سبز، خدمات رسانی و عدم مشارکت بخش خصوصی مواجه است که با اولویت بندی که در دستور کار قرار داریم قطعا فضای فعلی را در مدت کوتاهی تغییر خواهم داد.
شهردار خرمشهر افزود : با تلاش شبانه روزی همکارانم در مجموعه شهرداری و هماهنگی مستمر با اعضای محترم شورای شهر،امیدوارم نوروز امسال،‌ با سال های قبل متفاوت تر خواهد بود.
وی در خصوص حمایت و دعوت از بخش خصوصی برای همکاری با شهرداری خرمشهر گفت : برای سرمایه گذاران و کسانی که خواهان کمک برای رفع مشکلات این شهر هستند به معنای واقعی فرش قرمز پهن خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت مطرح شدن نام خرمشهر فقط به یک روز منتهی شود.
کمایی در پایان اظهار داشت : از نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان، امام جمعه معزز و انقلابی خرمشهر، علمای بزرگوار شهر، نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، همه بزرگان و مخصوصا اهالی رسانه تقاضا دارم در حل مشکلات شهر به بنده به عنوان خادم و خدمتگذار مردم خرمشهر کمک کنند تا بتوانیم در اسرع وقت مشکلات این شهر را به حداقل برسانیم و در پایان به مردم عزیز و شریف خرمشهر قول می دهم خرمشهر به زودی در ریل توسعه قرار خواهد گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار