گزارش پرویز پرستویی از سفرش به اندیکای زلزله زده

گزارش پرویز پرستویی از سفرش به اندیکای زلزله زده

تاریخ انتشار: جمعه 30 مهر 1400 | 20:18 ب.ظ
گزارش پرویز پرستویی از سفرش به اندیکای زلزله زده زمان مطالعه: < 1 دقیقه حضور پرویز پرستویی و رسول خادم در میان زلزله زدگان اندیکا به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون و رسول خادم قهرمان مسابقات کشتی آزاد سه شنبه به اندیکا سفر کردند و در میان زلزله زدگان حضور یافتند. به گزارش اعتدال نخبگان این ۲ هنرمند و ورزشکار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون و رسول خادم قهرمان مسابقات کشتی آزاد سه شنبه به اندیکا سفر کردند و در میان زلزله زدگان حضور یافتند.

به گزارش اعتدال نخبگان این ۲ هنرمند و ورزشکار حرفه‌ای کشور به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده به اندیکا سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

بپنج زمین لرزه در فاصله زمانی ۱۲ تا ۱۹ مهرماه جاری در شهرستان اندیکا با مرکزیت قلعه خواجه رخ داد؛ بزرگترین این زلزله‌ها ۵،۷ ریشتر شدت داشت.

طبق برآورد اعلام شده بر اثر وقوع زمین لرزه های اخیر در شهرستان اندیکا ۹۸۰ واحد مسکونی نیاز به تخریب و بازسازی و یکهزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در این منطقه نیز نیاز به بهسازی دارند.

همچنین ۶۰۰ مکان نگهداری دام در این شهرستان که بر اثر زلزله دچار آسیب شدند باید بازسازی شوند؛ براساس آخرین گزارش زلزله‌های اخیر پنج هزار میلیارد ریال به شهرستان اندیکا خسارت وارد کرده است.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است. شهرستان اندیکا با مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.


در زیر ویدیویی از گزارش پرستویی را مشاهده کنید که از صفحه اینستاگرام وی گرفته شده است

روی متن آبی کلیک کنید

IMG_0248

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار