استاندار خوزستان:

اقدامات کوتاه مدت برای انجام پروژه‌های فاضلاب در خوزستان انجام گیرد

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 17:45 ب.ظ
اقدامات کوتاه مدت برای انجام پروژه‌های فاضلاب در خوزستان انجام گیرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/استاندار خوزستان در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای کشور گفت: اقدامات کوتاه مدت برای اجرای هرچه سریعتر پروژه‌های فاضلاب خوزستان با توجه به فرارسیدن فصل بارش‌ها انجام گیرد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: اگر اعتباری در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/استاندار خوزستان در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای کشور گفت: اقدامات کوتاه مدت برای اجرای هرچه سریعتر پروژه‌های فاضلاب خوزستان با توجه به فرارسیدن فصل بارش‌ها انجام گیرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: اگر اعتباری در زمینه اصلاح و ساماندهی شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی تخصیص داده می‌شود باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: خوشبختانه فضای مدیریتی در خوزستان به سمت هماهنگی بیشتر و بهتر در حال سوق دادن است که این هماهنگی منجر به تسریع در اقدامات و پروژه‌های مختلف خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به منابع آبی خوزستان و اجرای الگوی کشت پاییزه در این استان بیان کرد: سیاست‌های حمایتی در این زمینه از سوی جهاد کشاورزی استان دنبال شوند.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشستی با استاندار خوزستان آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب در این استان را بررسی کرد.

طرح توسعه و ساماندهی فاضلاب اهواز از پارسال کلید خورد و رهبر معظم انقلاب مبلغ ۵۰ میلیون یورو برای اجرای این طرح اختصاص دادند.

در ۸۶ شهر خوزستان پروژه توسعه و بهبود فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی در دست اقدام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار