فرمانده سپاه ولیعصر(عج):

ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ضروریات‌ جامعه است

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 17:30 ب.ظ
ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ضروریات‌ جامعه است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نیاز به فرهنگ دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهادی بیشتر از هر زمانی احساس شده و از ضرورت‌های جامعه است گفت: این فرهنگ دشمنان را یکی پس از دیگری شکست داده و همچنان نیز می‌تواند ما را مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایمن سازد. به گزارش نخبگان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نیاز به فرهنگ دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهادی بیشتر از هر زمانی احساس شده و از ضرورت‌های جامعه است گفت: این فرهنگ دشمنان را یکی پس از دیگری شکست داده و همچنان نیز می‌تواند ما را مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایمن سازد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در آیین تجلیل از جمعی پیشکسوتان دفاع مقدس در اهواز بیان کرد: پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس سرمایه‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی هستند چرا که در راه حراست از خاک این میهن اسلامی، ایثارگری و جانفشانی کردند.

وی افزود: جوانان ما باید بدانند که آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های بزرگمردانی هستیم که از سلامت خود برای حفظ خاک این میهن هزینه کردند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: مسیر ایثارگران و شهدا تبعیت از ولایت بود و با تمام وجود از امام خود فرمانبری می کردند و ما نیز باید راه آنها را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: تبعیت از ولایت از نیازمندی‌های اساسی جامعه کنونی است که تنها با همین امر می توانیم دشمن را شکست داده و تحریم ها را خنثی کنیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: تجلیل و تکریم از یادگاران دوران دفاع مقدس از اولویت‌های ما بوده و کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران تلاش ها و رشادت های آنها در دفاع از این میهن اسلامی انجام دهیم.

۳۰ شهریور نیز آیین تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان،همزمان با سراسر کشور در اهواز و سایر شهرستان‌های این استان برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار