جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

دشمن فکر می کرد یک هفته ای در جنگ تحمیلی پیروز می شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهریور 1400 | 14:21 ب.ظ
دشمن فکر می کرد یک هفته ای در جنگ تحمیلی پیروز می شود زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن فکر می کرد یک هفته ای در جنگ تحمیلی پیروز شود ولی این جنگ بعد از هشت سال با پیروزی انقلاب اسلامی پایان یافت. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار نعمت‌الله باقری بعد از ظهر دیروز یکشنبه در نشست خبری هفته […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن فکر می کرد یک هفته ای در جنگ تحمیلی پیروز شود ولی این جنگ بعد از هشت سال با پیروزی انقلاب اسلامی پایان یافت.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار نعمت‌الله باقری بعد از ظهر دیروز یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل اظهار کرد: شهدای انقلاب باعث پیروزی انقلاب شدند و شهدای دفاع مقدس و حرم و مدافعان وطن و سلامت باعث ادامه راه انقلاب در طول این ۴۲ سال شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شعار استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، دفاع از محرومان و مظلومان جهان به ثمر نشست، افزود: این انقلاب به مزاج دشمنان ما و دشمنان این مرزوبوم و انقلاب و ابرقدرت‌های شرق و غرب خوش نیامد و آنها درصدد این بودند که این انقلاب را در همان ابتدا خفه کنند و اجازه ندهند که انقلاب پا بگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند که یک هفته‌ای جنگ تمام است ولی هشت سال طول کشید و در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد، بیان کرد: در این راستا بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده تا این انقلاب محکم‌تر از قبل به راه خود ادامه دهد.

باقری افزود: دشمنان بعد از دفاع مقدس از حوزه سخت به حوزه نرم ورود کرد؛ آنها در جنگ و عملیات‌های روانی که در حال انجام هستند، کار تحریف دفاع مقدس را در کنار تحریم کشور انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جنگ هشت ساله را به‌عنوان یک موضوع مقدس یاد می‌کند، گفت: دشمنان با عملیات روانی و تحریف هشت سال دفاع مقدس به دنبال تقدس زدایی از هشت سال مقاومت رزمندگان، ایثارگران و مردم در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب هستند؛ آنها به دنبال این هستند که مردم را نسبت به امام، رهبری و رزمندگان دفاع مقدس بدبین کرده و عامل جنگ را امام معرفی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه نداشتن سابقه نظامی و ورود جوانان به میدان جنگ و به کشتن دادن آنها یکی از مسائل مطرح شده در تحریف دفاع مقدس است، تأکید کرد: در مقابل با این تحریف دشمنان باید حقایق گفته شود و مردم بدانند که ما شروع‌کننده جنگ نبودیم و فقط مدافع کشور بودیم

وی با اشاره به اینکه باید حقایق جنگ را در مقابل تحریف‌های دشمنان به تصویر بکشیم، افزود: باید به جوانان بگوییم که شهید بهنام محمدی و حسین فهمیده و جوانان جنگ چه کاری کردند.

اولویت سپاه معیشت مردم و محرومیت‌زدایی است

باقری با اظهار اینکه امسال شعار «ما مقتدریم» برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده است، گفت: روز ۳۱ شهریورماه هر سال (آغازگر جنگ توسط عراق) نمایش اقتدار نیروهای مسلح را در سطح کشور داشتیم ولی از سال گذشته به دلیل وضعیت کرونا برابر تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح این برنامه تعطیل و به دیدار فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در سال گذشته با مقام معظم رهبری و امسال با رئیس‌جمهور تبدیل شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود که سهم خوزستان ۲۰ هزار نفر است؛ همچنین عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی و تجلیل از طلاب فعال در حوزه کرونا که به‌عنوان الگوی کشوری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقدس است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۱ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح خوزستان با مشارکت مجموعه سپاه و بسیج برگزار می‌شوند، ادامه داد: تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و ۸۵ شهید شاخص خوزستان و تجلیل از شهدای ۳۱ شهریور از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقدس هستند.

باقری با اشاره به اینکه مجموعه سپاه در زمینه کمک‌های مؤمنانه بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک‌رسانی کرد، بیان کرد: در راستا نیز تعداد ۱۵ هزار بسته کمک‌تحصیلی (شامل اقلام نوشت‌افزاری) به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه معیشت به مردم کمک کرده است؛ همچنین مجموعه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) از سال ۱۳۷۲ به بعد اولویت اولش معیشت مردم و محرومیت‌زدایی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: تأمین آب غیزانیه و دشت آزادگان، بازسازی خانه‌های محروم (سال گذشته ۳۰۰ واحد از منازل مسکونی مردم مناطق محروم استان بازسازی شدند) و همچنین نوسازی و احداث ۹۰۰ واحد مسکونی توسط مجموعه سپاه استان به‌منظور رفع محرومیت‌زدایی انجام شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار