شرکت فولاد اکسین صادرات محصولات خود را به صورت مستقیم از سرگرفت

تاریخ انتشار: جمعه 19 شهریور 1400 | 14:54 ب.ظ
شرکت فولاد اکسین صادرات محصولات خود را به صورت مستقیم از سرگرفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم بنام خود در سال ۱۳۹۷، توانست مجدداً صادرات محصولاتش را از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ از سر گیرد. امین آسیابان مدیر عامل فولاد اکسین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: این شرکت طی دو سال گذشته موانعی بر سر راه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم بنام خود در سال ۱۳۹۷، توانست مجدداً صادرات محصولاتش را از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ از سر گیرد.

امین آسیابان مدیر عامل فولاد اکسین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: این شرکت طی دو سال گذشته موانعی بر سر راه صادرات مستقیم بنام خویش داشت که با رفع آنها و برنامه ریزی مناسب توانست ضمن انعقاد قراردادهایی با خریداران کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس، صادرات محصولات خود را مجدداً آغاز نماید.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت به واسطه تولید ورق های فولادی عریض در کلاس جهانی و قابل رقابت با برترین تولیدکنندگان دنیا، توانسته نظر مصرف کنندگان خارجی بویژه اروپایی ها را به خود جلب نماید.

آسیابان افزود: بنا بر اظهار خریداران اروپایی، ورق های تولیدی این شرکت کیفیت بسیار مناسبی دارند به گونه ای که مصرف کنندگان ورق، آن را برتر از نمونه های آسیایی و در رده نمونه های اروپای غربی قرار می دهند.

مدیر عامل فولاد اکسین اظهار داشت: نکته حائز اهمیت آن است که کلیه مراحل فرآیند صادرات ورق از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی تا انجام تشریفات گمرکی و امورات بندری محموله های صادر شده ورق، برای نخستین بار و مستقلاً در شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام گرفته است.

آسیابان در پایان خاطر نشان کرد، صادرات پایدار محصولات فولادی جزء اهداف استراتژیک شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده و برنامه ریزی لازم جهت تحقق برنامه صادرات ۶۵,۰۰۰ تنی ورق های با ارزش افزوده بالاتر طی سال ۱۴۰۰ در راستای تأمین منابع ارزی خرید قطعات و تجهیزات کارخانه انجام گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار