وزیرجهاد کشاورزی: نگاه ویژه‌ای به کشاورزی خوزستان خواهیم داشت

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 19:20 ب.ظ
وزیرجهاد کشاورزی: نگاه ویژه‌ای به کشاورزی خوزستان خواهیم داشت زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق دستور رییس‌جمهوری نگاه ویژه‌ای به کشاورزی خوزستان خواهیم داشت و اختیارات استانی در این حوزه به خوزستان داده می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سید جواد ساداتی نژاد که روز جمعه همراه رییس جمهوری به خوزستان سفر کرده در گفت و گوی خبری بیان کرد: خوزستان یکی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق دستور رییس‌جمهوری نگاه ویژه‌ای به کشاورزی خوزستان خواهیم داشت و اختیارات استانی در این حوزه به خوزستان داده می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سید جواد ساداتی نژاد که روز جمعه همراه رییس جمهوری به خوزستان سفر کرده در گفت و گوی خبری بیان کرد: خوزستان یکی از قطب های کشاورزی کشور است و در تولیدات کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد.

وی افزود: در خوزستان یک و نیم میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد و سالانه حدود ۱۷.۵ میلیون تن تولید محصول غذایی و کشاورزی برای کشور در این استان انجام می‌شود.

ساداتی نژاد ادامه داد: خوزستان یک منطقه بسیار با اهمیت در حوزه امنیت غذایی است و سالانه ۶۰۰ هزار میلیارد ریال محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود به همین منظور طبق دستور رییس جمهوری، نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی خوزستان خواهیم داشت.

وی گفت:در سفر رییس جمهوری و هیات همراه به خوزستان مسایل مهم استان به ویژه خشکسالی اخیر که یکی از چالش‌های منطقه است بررسی می‌شود.

رییس جمهوری امروز جمعه به همراه وزیران کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و نیز رییس سازمان برنامه وبودجه برای بررسی پاره ای از مشکلات خوزستان به این استان سفر کرده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار