نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

رئیسی به وعده‌ها عمل می‌کند

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 19:15 ب.ظ
رئیسی به وعده‌ها عمل می‌کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از آقای رئیسی میدانیم این است که صادق الوعده است و به وعده‌های خود عمل می‌کند. به گزارش خ نخبگان و به نقل از فارس، سید کریم حسینی، نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با رئیس جمهور در استانداری خوزستان اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از آقای رئیسی میدانیم این است که صادق الوعده است و به وعده‌های خود عمل می‌کند.

به گزارش خ نخبگان و به نقل از فارس، سید کریم حسینی، نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با رئیس جمهور در استانداری خوزستان اظهار کرد: برکت حضور حجت‌الاسلام رئیسی در دومین روز تشکیل دولت به استان و کشور خواهد رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در اشاره به پیگیری مشکلات استان عنوان کرد: به اتفاق نمایندگان قبلی و حتی ۳۰ سال گذشته همین مسائل امروز را مطرح کردیم.

وی افزود: امروزه نیز بعد از کرونا مشکل استان توقیف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های استان، طرح مقام معظم رهبری، کشاورزی و شبکه‌های فاضلاب است که درد آن‌ها در اولین بارندگی‌ها مشخص می‌شود.

حسینی ضمن تاکید بر اهمیت بحث اشتغال جوانان بیان کرد: وفاداری مردم استان برای همه ثابت شده است و امیدواریم مورد عنایت واقع شویم.

وی افزود: ما نیز آنچه از آقای رئیسی میدانیم این است که صادق الوعده است و به وعده‌های خود عمل می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار