آغاز عملیات ساخت شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین در رامهرمز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 11:16 ق.ظ
آغاز عملیات ساخت شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین در رامهرمز زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ، این شرکت در تولید فرو سیلیکو منگنز ۱۰ هزار تن و فرومنگنز ۱۵ هزار تن فعالیت خواهد داشت. ۵۰۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این شرکت پیش بینی شده و در مساحت سه هکتار ساخته خواهد شد. در این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ، این شرکت در تولید فرو سیلیکو منگنز ۱۰ هزار تن و فرومنگنز ۱۵ هزار تن فعالیت خواهد داشت.

۵۰۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این شرکت پیش بینی شده و در مساحت سه هکتار ساخته خواهد شد.
در این طرح برای ۶۳ نفر فرصت شغلی ارزیابی شده است و سرمایه گذار این طرح با توجه به پتانسیل و زیرساخت های تولید فولاد در استان و به منظور تکمیل زنجیره تولید آن در استان تصمیم به راه اندازی این شرکت گرفته است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ر این مراسم بیان کرد: ۲ رقم ۱۲۰ هزار میلیارد ریال و ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای شرکت‌های توسعه سرمایه گذاری تامین مالی شده و برنامه داریم که این رقم را به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.
وجیه اله جعفری با اشاره به طرح فولاد پاسارگاد صبا که امروز کلنگ زنی شد، بیان کرد: تولید ۱۲ میلیون تن ورق گرم ظرفیت تولید استان است که هشت میلیون تن تولید این کالا انجام می شود و این شرکت در تولید این کالا فعالیت خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به طرح دوم به نام فولاد فاخر اکسین که امروز کلنگ زنی شد، ادامه داد: فروسیلیکو منگنز در این شرکت تولید خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ظرفیت تولید این کالا در کشور را ۸۵ هزار تن اعلام و بیان کرد: ۵۰ هزار تن تولید و وارد چرخه می شود این در حالی است که ۸۵ هزار تن نیاز مصرف کشور است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار