۱۰ نقطه از شهر خرمشهر برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی آماده شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 خرداد 1400 | 16:45 ب.ظ
۱۰ نقطه از شهر خرمشهر برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی آماده شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار خرمشهر گفت: ۱۰ نقطه از شهر خرمشهر با جانمایی دیوار بتنی برای نصب پوستر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر خرمشهر آماده شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا منصور علوانی درگفت‌وگویی اظهارداشت: نامزدهای انتخاباتی در نقاط تعیین شهر سطح شهر می‌توانند پوسترهای تبلغاتی خود را نصب کنند ضمن اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار خرمشهر گفت: ۱۰ نقطه از شهر خرمشهر با جانمایی دیوار بتنی برای نصب پوستر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر خرمشهر آماده شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا منصور علوانی درگفت‌وگویی اظهارداشت: نامزدهای انتخاباتی در نقاط تعیین شهر سطح شهر می‌توانند پوسترهای تبلغاتی خود را نصب کنند ضمن اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر توسط بخش خصوصی نیز آماده شده است.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی و اعضای ستادهای انتخابات از نصب هرگونه برچسب و پوستر تبلیغاتی بر روی تیرهای برق، دستگاه‌های خودپرداز، جداول، تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی، اِلمان‌ها، مبلمان‌های شهری، دیوارها منازل، درختان، ایستگاه‌های اتوبوس و تاسیسات شهری خودداری کنند.
شهردار خرمشهر با بیان اینکه تاسیسات شهری محل نصب تبلیغات انتخاباتی نیست، گفت: یکی از بدترین شیوه‌های تبلیغاتی که آثار آن تا مدت‌ها چهره‌ شهر را مخدوش می‌کند، نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی تاسیسات شهری است.
وی افزود: درصورت رعایت نکردن موارد ذکر شده ضمن امحا و پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز، مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
علوانی از همه نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی تقاضا کرد در تبلیغات انتخاباتی مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب رساندن به وسایل شهری خودداری کنند.

وی خواستار رعایت قوانین و مقررات در تبلیغات انتخاباتی شد و افزود: نصب هرگونه بنر تبلیغاتی منوط به اخذ مجوز از شهرداری و تعیین محل‌های نصب مجاز است به نحوی که بنرهای نصب شده بویژه در پیاده‌روها و معابر، سد معبر نکند.

به گزارش نخبگان۱۴۷ نامزد انتخاباتی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در خرمشهر به رقابت می‌پردازند.

۱۱۰ صندوق اخذ رای برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش‌بینی شده است.

۲۸ خرداد جاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار