به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ؛ حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با حضور در جمع روزه داران شهرک مسکونی بنت الهدی ضمن تقدیر از عملکرد سد و نیروگاه شهید عباسپور از نمازجماعت به عنوان مهمترین اعمال انسان برای اداره امور دنیوی و دربرگرفتن برکات معنوی یاد کرد و این فریضه دینی را خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین دانست .

امام جمعه شهرستان اندیکا نیز طی سخنانی ضمن اشاره به نام مبارک این حسینیه که به نام مبارک حضرت امام هادی (ع) مزین گردیده ابراز امیدواری کرد تا برگزاری نماز جماعت در این حسینیه موجبات خیر را برای این مردم این منطقه در بر داشته باشد .

فرزاد جونعلی وند مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور نیز ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بخش های مختلف خدماتی و فنی ، رشد معنوی و پویایی اندیشه اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بین مردم منطقه از اهداف مهم ساخت حسینیه شهرک بنت الهدی و توجه به امورات معنوی عنوان کرد .

حسینیه شهرک بنت الهدی با استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت طی ده روز توسط بخش های مختلف ادارات ساختمانی ، فضای سبز ، گردشگری و برق تکمیل و به بهره برداری رسید .