استاندار خوزستان:

تلاش مدیران برای بهبهود شرایط در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:22 ق.ظ
تلاش مدیران برای بهبهود شرایط در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان خوزستان تلاش بیشتری نمایند. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، استاندار خوزستان گفت: متاسفانه مدیران برخی شرکت‌ها در استان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند باید این روند در استان برطرف شود و مدیر باید در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان خوزستان تلاش بیشتری نمایند.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، استاندار خوزستان گفت: متاسفانه مدیران برخی شرکت‌ها در استان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند باید این روند در استان برطرف شود و مدیر باید در محل کار مستقر باشد.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: برخی از شرکت‌های استان با وجود درآمد بالا عملکرد مناسبی در مسئولیت‌های اجتماعی ندارند و در جلسات حضور نمی‌یابند و پاسخگو نیستند.

وی تاکید کرد: مدیران این شرکت‌ها وقتی به جلسات دعوت می‌شوند باید حضور یابند و پاسخگو باشند در غیر این صورت برخورد شدیدی با آن‌ها انجام خواهد داد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و فاصله درآمدی بالا و سختی‌ها و فشار‌های زیادی بر مردم وارد است و مدیران باید کمک کنند تا قدری از این فشار‌ها در جامعه کاهش یابد.

استاندار خوزستان گفت: در صورتی که واکسیناسیون کرونا به سرعت در استان و کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود مراسم پیاده روی اربعین امسال در خوزستان برگزار خواهد شد

وی افزود: باید آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم در استان فراهم باشد چرا که امسال این مراسم با شکوه در اوج گرما و تنش آبی برگزار می‌شود و احتمال تردد جمعیت بالایی در این مراسم وجود دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از تمامی دستگاه‌ها انتظار می‌رود که شرایط لازم برای برگزاری این مراسم را در استان فراهم کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار