اختصاص ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ‌برای مشکل ‌آب‌های سطحی “خوزستان، بوشهر و هرمزگان”

تاریخ انتشار: یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 | 21:38 ب.ظ
اختصاص ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ‌برای مشکل ‌آب‌های سطحی “خوزستان، بوشهر و هرمزگان” زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده اهواز در مجلس از اختصاص ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ‌برای مشکل ‌آب‌های سطحی “خوزستان، بوشهر و هرمزگان” خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم مجتبی یوسفی در گفت وگویی اظهار داشت: مردم استان خوزستان لیاقت شرایط بهتری را دارند ولی با تمام تلاش‌های صورت گرفته در اختصاص […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده اهواز در مجلس از اختصاص ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ‌برای مشکل ‌آب‌های سطحی “خوزستان، بوشهر و هرمزگان” خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم مجتبی یوسفی در گفت وگویی اظهار داشت: مردم استان خوزستان لیاقت شرایط بهتری را دارند ولی با تمام تلاش‌های صورت گرفته در اختصاص بودجه جهت رفع مشکلات استان، سوءمدیریتی تمام تلاش‌ها را بر باد می‌دهد.

وی افزود: با وجود آن‌که دفع آب‌های سطحی با شهرداری است و شهرداری یک نهاد خودمختار است که بودجه پروژه‌های عمرانی را باید از منابع درآمدی خود کسب کند، اما با ادبیات مطالبه‌گرایانه توانستیم برای این مشکل استان ردیف بودجه ایجاد کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مطالبه حقوق استان خوزستان باید ادبیات مطالبه‌گرایانه داشت، تصریح کرد: ‌روحیه مطالبه‌گری چه در مجلس که باید منافع استان را با منافع کشوری گره زد و برای رفع مشکلات استان بودجه کشوری مطالبه کرد و چه در خود استان که نباید در مقابل سوءمدیرتی سکوت کرد.

یوسفی با اشاره به برخی سوء مدیریتی‌‍‌ها در استان اظهار داشت: شهرداری اهواز باید در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اولویت بندی داشته باشد و بداند کدام پروژه اولویت اول است نه آنکه بودجه خود را صرف پروژه‌های کم اهمیت کند و در انتها با کوچکترین بارشی زندگی مردم را آب ببرد.

وی گفت: در بودجه سال گذشته توانستیم برای مشکل دفع آب‌های سطحی استان‌های جنوبی یعنی سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد کنیم اما وقتی به مدیریت شهری می‌رسیم، می‌بینیم شهرداری میان اجرای پروژه‌ آب‌نمای چند میلیاردی و پروژه‌های بی اهمیت و رفع مشکل دفع آب‌های سطحی مردد است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوء مدیریتی‌ها بیان داشت: برای رفع مشکل کمبود مرغ در استان از تهران دستور توزیع می‌گیریم و کمک دیگر استان‌ها را جذب می‌کنیم اما وقتی در توزیع، مدیران استان مشکل دارند انتظار دارند در این موضوع دخالت نکنیم و سکوت کنیم.

وی در ادامه افزود: حق مردم استان خوزستان بیش از این است و راه حل و درمان این مشکلات مطالبه گری است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار