شهردار اهواز: تلاش ما باید در جهت رضایتمندی شهروندان باشد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 20:44 ب.ظ
شهردار اهواز: تلاش ما باید در جهت رضایتمندی شهروندان باشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در جلسه کمیته راهبردی سامانه ۱۳۷ که با حضور معاونین و مدیران مناطق برگزار شد، گفت: خوشبختانه همه مدیران ما توانایی تصمیم گیری و انجام کارهای بزرگ را دارند و نباید شهر معطل تصمیمات کوچک بماند بلکه باید با همکاری دیگر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در جلسه کمیته راهبردی سامانه ۱۳۷ که با حضور معاونین و مدیران مناطق برگزار شد، گفت: خوشبختانه همه مدیران ما توانایی تصمیم گیری و انجام کارهای بزرگ را دارند و نباید شهر معطل تصمیمات کوچک بماند بلکه باید با همکاری دیگر دستگاه ها مشکلات ریز و البته زیاد شهر حل شود.

وی با بیان اینکه در ادبیات حوزه مدیریت شهری، مقوله جدیدی به نام شهر دلسوز تعریف شده است، عنوان کرد: شهر دلسوز باید به گونه ای تنظیم و مدیریت شود که شهروند با هر شرایط، سنی و از هر قشری، هیچگونه آسیبی نبیند.

ابراهیم نوشادی عنوان کرد: اهواز باید به سمتی حرکت کند که شهروندان در آن احساس رضایتمندی و ارامش بیشتری داشته باشند و این رصایتمندی با تلاش مجموعه مدیریت شهری در جهت رفع مشکلات و معضلات شهری میسر خواهد شد.

شهردار اهواز افزود: در بسیاری از موارد مانند لکه گیری، نظافت و جمع آوری سگ های بلا صاحب باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد تا با این کار شهرداری نیاز به هزینه کردهای کلان نداشته باشد بلکه ارزش افزوده خوبی نیز برای مناطق به همراه بیاورد.

وی در ادامه دستوراتی مبنی بر رنگ آمیزی تابلوها، افزایش سرعت عملیات آسفالت و لکه گیری معابر، ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی به مدیران صادر نمود و بر لزوم پیگیری سریع آنها تاکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار