بیانیه سپاه ولیعصر(عج) و نیروی انتظامی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 20:41 ب.ظ
بیانیه سپاه ولیعصر(عج) و نیروی انتظامی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس زمان مطالعه: ۳ دقیقه نهاد انقلابی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و فرماندهی انتظامی خوزستان در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ صادر کردند. به گزارش نخبگان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس آورده است: اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر رمضان به عنوان “روزجهانی قدس”، […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نهاد انقلابی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و فرماندهی انتظامی خوزستان در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ صادر کردند.

به گزارش نخبگان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس آورده است: اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر رمضان به عنوان “روزجهانی قدس”، در چهل دومین سالگی خود با جهانی سازی “حمایت از فلسطین” و “آرمان آزادسازی قدس شریف” در نقطه اوج و بلوغ، امروز آحاد جوامع و ملل حق طلب، آزاده و ظلم ستیز را با خود همراه ساخته است و بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم بر ایالات متحده آمریکا و پادوهای منطقه‌ای آن را نگران و هراسناک کرده است.
این بیانیه می‌افزاید: قصه پر غصه فلسطین که با طرح معامله قرن و شکل گیری اراده ای شوم و خیانت بار وارد مرحله نوینی شده است، امروز انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین های اشغالی به انتفاضه جهانی و بین‌المللی تبدیل کرده است.
در این بیانیه آمده است: طرح معامله قرن نماد جاهلیت مدرن، سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت ها و وسیله‌ای برای نابودی فلسطین و به فراموشی سپردن آرمان بلند قدس شریف و تامین امنیت دایمی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، است.

در این بیانیه افزوده شده است: به یاری خداوند توطئه ۷۰ ساله نظام سلطه و صهیونیسم ضد فلسطین به برکت مقاومت مردم مظلوم و بی‌دفاع آن، هوشمندی و حمایت‌های امت اسلامی به ویژه ملت ایران خنثی و هم اینک تفکر مقاومت اسلامی بر اساس وحدت، اخوت و بیداری اسلامی از آفریقا تا مدیترانه و فراتر از جغرافیای منطقه در قلب اروپا و آمریکا ، معادله مقاومت برابر استکبار و سلطه گری را در افق هزاره سوم، نویدبخش تحقق شعار راهبردی حضرت امام(ره) در حذف اسراییل از صفحه روزگار شده است.
این بیانیه می‌افزاید:به فضل الهی به برکت هوشمندی و بصیرت ملت ایران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، حمایت ایرانیان از فلسطین مظلوم نشان خواهد داد مقاومت مسیر اصلی آزادسازی قدس بوده و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین طرح معامله قرن و خائنانی را که در پازل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقش آفرینی و بازیگر شده‌اند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده روبه رو می‌سازند.

 

روز قدس جلوه حقیقی اتحاد دنیای اسلام است
فرماندهی انتظامی خوزستان نیز در بیانیه ای به این مناسب با گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را جلوه‌ی حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام بیان و اعلام کرد: روز جهانی قدس یادگار امام راحل (ره) و تبلور عینی حمایت مردمی ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی است.
این بیانیه می‌افزاید: هرگز نباید فراموش کنیم روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورده و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نمایان ساخته است.
این بیانیه روز قدس را روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی دانسته که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که استکبار جهانی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهد دید و جبهه مقاومت و ملت سربلند ایران اسلامی، در برابر آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان‌های فلسطین حتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه با بیماری کرونا پیوند خورده و کام ها را تلخ کرده است، فراموش شود.
در این بیانیه آمده است: امسال هم که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس شده است، مردم فهیم و ولایت مدار استان زر خیز خوزستان با حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف، جنایات رژیم اشغالگر قدس را در منطقه محکوم خواهند کرد.
این بیانیه می‌افزاید:فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز همنوا با مردم دیار خون و شهادت همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسراییل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعایر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق “وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ” به گوش جهانیان برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار