برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسان شهرسازی در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 فروردین 1400 | 11:36 ق.ظ
برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسان شهرسازی در سال ۱۴۰۰ زمان مطالعه: < 1 دقیقه اولین دوره آموزشی کارکنان با عنوان آشنایی با محاسبات عوارض شهرسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ به مدت ۱۶ ساعت جهت آموزش کارشناسان حوزه شهرسازی درمحل مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز، جهت ارتقاء دانش تخصصی کارکنان این حوزه برگزارگردید. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اولین دوره آموزشی کارکنان با عنوان آشنایی با محاسبات عوارض شهرسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ به مدت ۱۶ ساعت جهت آموزش کارشناسان حوزه شهرسازی درمحل مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز، جهت ارتقاء دانش تخصصی کارکنان این حوزه برگزارگردید.
به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری: با عنایت به تاکید شهردار منتخب کلانشهر اهواز و همچنین ارزیابی بعمل آمده از سطح توانایی و دانش کارکنان حوزه معاونت شهرسازی مناطق به منظور افزایش توانایی، ارتقاء سطح کیفیت پاسخگویی و کاهش خطاها، مقرر شده برای کلیه پرسنل واحدهای ساختمانی، شهرسازی ، صدور پروانه، کمیسیون ماده صد و محاسبات دوره های آموزشی ضمن خدمت برگزار گردد.
علیرضا مرغایی زاده گفت : با توجه به اینکه در ابتدای هر سال دستورالعمل ها و مصوبات جدید شورای اسلامی شهر در سیستم جامع شهرسازی پیاده سازی می شوند و همچنین با در نظر گرفتن اهمیت واحدهای محاسبات مناطق، اولین دوره آموزشی تحت عنوان محاسبه عوارض شهرسازی برگزار گردید.
گفتنی است وجه تمایز این دوره نسبت به دوره های برگزار شده قبلی که از اهمیت بسیار زیادی برخودار است زمان برگزاری آن در ساعات اولیه روز می باشد که بهترین زمان برای فراگیری و درک مطالب می باشد. تدریس توسط مجرب ترین اساتید حوزه معاونت شهرسازی و معماری، تلاش مدرس جهت ارائه مطالب بروز و در سطح بالا، برگزاری آزمون در پایان دوره و همچنین فعالیت کارکنان شهرسازی و یا بکارگیری کارشناسان جدید درحوزه مذکور منوط به کسب امتیاز لازم از این دوره های آموزشی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاء و به روز رسانی اطلاعات پرسنل و همچنین پرورش نیروهای جدید و توانمند جهت اصلاح سیستم می باشد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار