تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی خوزستان کاهش یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1400 | 22:39 ب.ظ
تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی خوزستان کاهش یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی در استان خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۵ به هفت شهرستان کاهش یافت.

وی افزود: بر پایه این گزارش شهرستان‌های اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، اندیمشک، شوشتر، ماهشهر و آبادان نیز اکنون در وضعیت قرمز قرار داشته و وضعیتشان خطرناک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم اکنون ۱۵ شهرستان هندیجان، دزفول، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، باغملک، ایذه، اندیکا، لالی، شوش، دشت آزادگان، کارون، خرمشهر، شادگان و آغاجاری در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های هفتکل، باوی، حمیدیه، گتوند و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ابول نژادیان گفت: توجه نکردن به پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری مهمترین دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان است.

وی اظهار امیدواری کرد مردم با رعایت پروتکل‌ها هر چه سریعتر به موج کرونا در خوزستان خاتمه دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار