فکری دوباره دست خالی برنگشت؛

سپاهان ٠ نفت MIS ٠؛ تساوی بد موقع در نقش جهان

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 21:05 ب.ظ
سپاهان ٠ نفت MIS ٠؛ تساوی بد موقع در نقش جهان زمان مطالعه: ۴ دقیقه اعتدال نخبگان/ شاگردان محرم نویدکیا در دیداری که به خصوص در نیمه نیمه حملات زیادی روی دروازه نفت مسجد سلیمان ترتیب دادند، نتوانستند به گل برسند و دو امتیاز حیاتی است مسابقه را از دست دادند. به گزارش  نخبگان و به نقل از “ورزش سه”، سپاهان می توانست با پیروزی در این مسابقه بار دیگر […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اعتدال نخبگان/ شاگردان محرم نویدکیا در دیداری که به خصوص در نیمه نیمه حملات زیادی روی دروازه نفت مسجد سلیمان ترتیب دادند، نتوانستند به گل برسند و دو امتیاز حیاتی است مسابقه را از دست دادند.

به گزارش  نخبگان و به نقل از “ورزش سه”، سپاهان می توانست با پیروزی در این مسابقه بار دیگر صدر جدول رده بندی مسابقات را در اختیار بگیرد ولی در یک مسابقه پرفشار که تیم محمود فکری تا پایان ۶ دقیقه وقت اضافی در نیمه دوم منسجم و بدون اشتباه دفاع کرد، شاگردان محرم نویدکیا ۲ امتیاز حساس را از دست دادند تا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس در مقابل نساجی مازندران، این شاگردان یحیی گل محمدی باشند که در پایان هفته بیستم برخلاف هفته نوزدهم صدر جدول را در اختیار بگیرند. در سوی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان که در ۵ هفته گذشته سه تساوی و دو شکست را با داریوش یزدی تجربه کرده بود، با محمود فکری شروع بسیار خوبی داشت و توانست روند هشت پیروزی پیاپی سپاهان در لیگ و جام حذفی را قطع کند.

*دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰؛ سپاهان – نفت مسجد سلیمان؛ هفته بیستم؛ ورزشگاه نقش جهان؛ بدون تماشاگر
تیم داوری: کوپال ناظمی – فرزاد بهرامی – محمد عطایی – سید رضا مهدوی
ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب سپاهان: 

پیام نیازمند، امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، جلال الدین علی محمدی(سلمانی ۸۳)، احسان حاج صفی، سروش رفیعی(ترکمان ۸۳)، محمدرضا خلعتبری (۶٨ استنلی کی روش) ، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

 

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان

فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری(مهدی ایزدی  ۷۱)، فرید کریمی( ٨۵ عباس بوعذار)، محمد بلبلی(فردین رابط.  ۷۱)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، ساسان حسینی(محمد محبی ۷۱) و مهران امیری(۹۰ مسلم مجدمی)

سرمربی: محمود فکری

شرح بازی :

در نیمه اول این مسابقه سپاهان سه چهار موقعیت خوب برای گلزنی داشت ولی هیچ بدشانسی و واکنش های خوب کرمانشاهی مانع از باز شدن دروازه نفت مسجد سلیمان شد. با شروع نیمه دوم طلایی پوشان که در خانه هم بازی می کردند، بی محاباتر از نیمه اول حمله کردند و تا پیش از دقیقه ۶۰ نیز یکبار دروازه شاگردان فکری را باز کردند که داور اعلام آفساید کرد. در ادامه حضور استنلی کی روش به جای خلعتبری تیم سپاهان را هجومی تر کرد و ضربات استنلی کی روش می توانست موجب پیروزی میزبان شود؛ درنهایت اما این دیداری بود که نه حمله پیاپی سپاهان با ارسال های متعدد بازیکنانش به نتیجه نرسید و نه چند ضدحمله ای که مسجد سلیمانی ها ترتیب دادند.

 

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: ارسال زیبای نورافکن با شوت حسینی همراه شد اما دروازه بان خیلی خوب واکنش نشان داد و مانع گلزنی طلایی پوشان شد.

دقیقه ٣٢: شوت سرکش بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با واکنش بسیار خوب نیازمند به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ٣٧: تیم فوتبال سپاهان دو سه بار روی ارسال از کناره ها برای ایجاد موقعیت گلزنی تلاش کرد و درنهایت ضربه سر یکی از بازیکنان این تیم با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴٣: نفوذ بسیار خوب سروش رفیعی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با ضربه خوب این بازیکن همراه شد ولی ابتدا واکنش کرمانشاهی و در ادامه تیرک مانع گلزنی تیم میزبان شدند.

 

 

دقیقه ۴٨: دو حمله پیاپی از سپاهیانش می توانست گل اول بازی را پس از شود آرامی که مسجد سلیمانی ها به دروازه نیازمند زدند رقم بزند ولی این اتفاق رقم نخورد تا همچنان تیم میزبان در حسرت گل باشد.

دقیقه ۵۴: محمدرضا خلعتبری با یک ضربه چیپ دروازه کرمانشاهی را باز کرد ولی پیش از این داور در سوت خود به نشانه آفساید دمیده بود.

دقیقه ۶۴: ارسال رو به جلوی احسان حاج صفی چیزی نمانده بود با تکل اسماعیلی فر در محوطه شش قدم به گل تبدیل شود ولی توپ از یک متری او عبور کرد و به اوت رفت.

دقیقه ٧٧: ضربه سر استنلی کی روش با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ٨١: یک ضدحمله با پاس خوب فردین رابط برای نفت مسجد سلیمان ایجاد شد ولی ضربه مهاجم تیم میهمان با اختلاف از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه ٨٩: شوت دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب کرمانشاهی به گل تبدیل نشد.

 

اتفاق ویژه 

سپاهان پس از کسب هفت پیروزی پیاپی در لیگ بیستم در نهایت مقابل نفت مسجد سلیمان و محمود فکری ۲ امتیاز حساس را از دست داد.

 

بهترین بازیکن 

کرمانشاهی گلر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بارها با واکنش های خود مانع فروپاشی دروازه اش شد.

 

حاشیه:

*محمد محبی به دلیل مصدومیت حضور در این مسابقه را از دست داده است و خلعتبری با بهبود مصدومیت در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

*دو شکست و سه تساوی باعث شد تا داریوش یزدی خیلی زود جای خود را به محمود فکری بدهد.
* فکری پیش از اینکه در هفته شانزدهم به پایان همکاری خود با استقلال برسد، در هفته پانزدهم با عنوان سرمربی استقلال به نقش جهان آمده بود و تیمش با نتیجه دو بر صفر مغلوب طلایی پوشان اصفهانی شد.

*دقایق ابتدایی این مسابقه در شرایطی سپری شد که شاهد کیفیت بسیار پایینی در تصاویر دریافتی از اصفهان بودیم ولی در دقایق انتهایی بازی این مشکل تا حدودی رفع شد.

* سپاهان در ١۵ دقیقه ابتدایی بازی در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه نفت مسجد سلیمان ایجاد کرده ولی هنوز در رسیدن به گل ناکام بوده است.

* با تعویض استنلی کی روش، سجاد شهباززاده از دقیقه ۶٨ در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد و استنلی کی روش مهاجم اصلی تیم خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار