دستگاه‌های خوزستان حق ندارند به بهانه مالی تعدیل نیرو کنند

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 | 23:58 ب.ظ
دستگاه‌های خوزستان حق ندارند به بهانه مالی تعدیل نیرو کنند زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: دستگاه‌های استان باید دنبال تنوع و ایجاد منابع جدید مالی و افزایش تولید باشند و نباید به بهانه مالی؛ نیرو در استان تعدیل شود. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم سید کریم حسینی نماینده اهواز، باوی، حمیده و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوضمن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: دستگاه‌های استان باید دنبال تنوع و ایجاد منابع جدید مالی و افزایش تولید باشند و نباید به بهانه مالی؛ نیرو در استان تعدیل شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم سید کریم حسینی نماینده اهواز، باوی، حمیده و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوضمن انتقاد از راهکارهای جبران کسری بودجه برخی شرکت‌ها خصوصی و دولتی در استان اظهار داشت: امروز توجیه‌پذیر نیست که ما یک کارگر را با کمترین سابقه و یا کمترین سطح کاری که در شرکتی شاغل است را به دلیل کسری بودجه اخراج کنیم.

وی در ادامه افزود: این هنر نیست که برخی از صاحبان مشاغل و شرکت‌های خصوصی در استان به محض آنکه با مشکل مالی رو به رو شدند اقدام به تعدیل نیرو کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: مشکلات مالی قابل حل هستند و می‌توان به کمک دیگر دستگاه‌ها آن را حل کرد ولی ضربه‌ای که ممکن است به خانواده آن کارگر بیکار شده وارد بیاید ممکن است قابل جبران نباشد.

حسینی درخصوص عدم اشتغال زایی در استان گفت: امروز اگر ما نتوانیم فرصت اشتغال برای جوانان استان داشته باشیم ولی حق نداریم حتی یک نفر با کمترین سابقه یا مهارت را از کار برکنار کنیم، در هر سطحی باشد که متاسفانه ما در برخی شرکت‌ها مصادیق آن را داریم و به مدیران آن شرکت‌ها هم تذکر دادیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با استاندار و دیگر مسئولین و نماینده های استان جلسات مختلفی برگزار شده و همه به اتفاق بیان کردند که تعدیل نیرو در شرایط فعلی استان و کشور جزو خطوط قرمز است.

وی گفت:می‌توان راه کارهای دیگری جهت جبران کسری مالی در نظر گرفت که با استفاده از دیگر ظرفیت‌های استان و جلسات اقتصادی استانداری این موضوع قابل حل است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار