انتشار فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 | 23:44 ب.ظ
انتشار فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ ششمین جشنواره شهر و رسانه ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری در اهواز برگزار می‌شود. به گزارش نخبگان ، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: به منظور ایجاد فضای رقابت سازنده، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های جدید و تقویت جایگاه رسانه‌ها، پوستر و فراخوان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ ششمین جشنواره شهر و رسانه ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش نخبگان ، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: به منظور ایجاد فضای رقابت سازنده، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های جدید و تقویت جایگاه رسانه‌ها، پوستر و فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه رونمایی شد.
انتشار فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه در اهواز
امیر آهن جان افزود: ششمین جشنواره شهر و رسانه ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و .. در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، طراحی گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، کاریکاتور و گزارش تصویری (عکس، فیلم) در اهواز برگزار می‌شود.

وی محور‌های این جشنواره را شامل مشارکت شهروندان در اداره امور شهر ، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماند‌ها، نوسازی بافت‌های فرسوده،فرهنگ شهروندی و آسیب‌های اجتماعی،حمل و نقل عمومی و ترافیک،فرهنگی، اجتماعی و ورزشی (با نگاه ویژه به شهید سردار سلیمانی)،شهرسازی، زیباسازی، طراحی المان‌های شهری و فضای سبز،فعالیت‌های عمرانی در شهر عنوان کرد .

آهن جان افزود : بخش ویژه این جشنواره شامل کرونا و مدیریت شهری ، سیلاب و آبگرفتگی‌ها است .

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر۳ اثر خود را که از ابتدای فروردین ۹۸ تا ۲۹ اسفند ۹۹ در رسانه‌ها منتشر شده‌اند به دبیرخانه جشنواره واقع در دبیرخانه جشنواره به نشانی: اهواز، کیانپارس، خیابان مرداد غربی فاز ۲ پلاک ۹۱ – اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ارسال کنند و ساعت مراجعه: از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت نام و شرایط آن به سایت جشنواره به نشانی pr.ahvaz.ir/festival مراجعه کنند .
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار