رئیس مجمع نمایندگان استان:

اگر به خوزستان توجه نشود، نمایندگان بر اساس ظرفیت‌های قانونی پیگیر می‌شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اسفند 1399 | 15:29 ب.ظ
اگر به خوزستان توجه نشود، نمایندگان بر اساس ظرفیت‌های قانونی پیگیر می‌شوند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به عدم اعمال تعطیلی و قرنطینه گفت: در صورتی که خوزستان تعطیل و قرنطینه نشود، از دولت تمهیدات دیگری می‌خواهیم تا بتوان شرایط استان خوزستان را بهتر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا سید کریم حسینی در گفت‌وگویی در خصوص عدم تعطیلی و قرنطینه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به عدم اعمال تعطیلی و قرنطینه گفت: در صورتی که خوزستان تعطیل و قرنطینه نشود، از دولت تمهیدات دیگری می‌خواهیم تا بتوان شرایط استان خوزستان را بهتر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا سید کریم حسینی در گفت‌وگویی در خصوص عدم تعطیلی و قرنطینه خوزستان توسط ستاد ملی کرونا اظهار کرد: در صورتی که خوزستان تعطیل و قرنطینه نشود، از دولت تمهیدات دیگری می‌خواهیم تا بتوان شرایط استان خوزستان را بهتر کرد.

وی افزود: دولت باید نسبت به تامین تجهیزات پزشکی و پشتیبانی استان خوزستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده اهواز تصریح کرد: دولت و وزارت بهداشت باید نسبت به تامین دستگاه‌های بیشتر اکسیژن‌ساز و دستگاه‌های ونتیلاتور برای بیمارستان‌های استان خوزستان در این شرایط ویژه اقدام کنند و ما خواهان این امکانات هستیم.

حسینی ادامه داد: انتظار داریم به پرسنل و کادر درمان خوزستان نیز توجه جدی و ویژه‌ای شود زیرا کادر درمان در خوزستان اکنون به شدت زیر فشار است و مراجعات بسیار بالا است.

وی افزود: پرسنل بیمارستان‌ها و کادر درمان، انگیزه معنوی برای کمک به مردم دارند اما باید انگیزه‌های مادی نیز به آن‌ها داد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: دولت باید وضعیت کسبه و بازاریان خوزستان را به خصوص اینکه در پایان سال قرار داریم، مد نظر قرار دهد و به آن ها توجه کند. بحث مالیات و بیمه از مهم‌ترین نکاتی است که باید برای کسبه استان خوزستان با توجه به شرایط شیوع کرونا مد نظر دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خوزستان تنها استان کشور است که ۱۱ شهر با وضعیت قرمز دارد، گفت: اگر دولت به خوزستان توجه نکند، نمایندگان مجلس بر اساس ظرفیت‌های قانونی پیگیر خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار