پیام تسلیت مجموعه رسانه های نخبگان در پی درگذشت چهره ماندگار فرهنگ استاد کاووس غولی گله

تاریخ انتشار: شنبه 9 اسفند 1399 | 14:45 ب.ظ
پیام تسلیت مجموعه رسانه های نخبگان در پی درگذشت چهره ماندگار فرهنگ استاد کاووس غولی گله زمان مطالعه: < 1 دقیقه در پی درگذشت این استاد زبان و ادبیات فارسی، مجموعه رسانه های نخبگان در پیامی این ضایعه را به خانواده وی و جامعه ادبی ایران تسلیت گفت. در این پیام آمده است: با من بگو وقتی که نگاه مرگ، علف را می‌سوزاند آیا دوباره خواهی دید کسی را که تلاقی درخت و ستاره است   […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در پی درگذشت این استاد زبان و ادبیات فارسی، مجموعه رسانه های نخبگان در پیامی این ضایعه را به خانواده وی و جامعه ادبی ایران تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

با من بگو

وقتی که نگاه مرگ، علف را می‌سوزاند

آیا دوباره خواهی دید

کسی را که تلاقی درخت و ستاره است

 

سال سال وحشت بود… و لحن و صدای مرگ، به صدا و لحن تمام زندگان می مانست و آن روایت شیطان از همه حکایت ها شگفت انگیزتر می نمود…(ادگار آلن پو)

 

خبر درگذشت استاد کاووس غولی گله، استاد بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان مایه تألم خاطر جامعه ادبی شد. این بار کاروان مرگ یکی دیگر از فرزندان شایسته مسجدسلیمان را که از استادان بنام زبان و ادب فارسی بود با خود برد و شاگردان و دوستداران وی را از فیض حضور این استاد برجسته و پرتلاش محروم کرد.

مجموعه رسانه های نخبگان درگذشت این استاد فرهیخته را به جامعه ادبی و فرهنگی ایران تسلیت عرض می‌کند و برای ایشان علو درجات در بارگاه خداوند کریم خواهان است….

براستی

اوست مرگ

آزادی من این است

که همدم و همسان او باشم( آدونیس)

امیدواریم غم آخرتان باشد

 

مجموعه رسانه های نخبگان

مدیر مسئول و صاحب امتیاز

دکتر سعید آژده

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار