همزمان با روز هوای پاک مدیرHSE شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد

برنامه ها و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست در اولویت کار شرکت قرار دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 دی 1399 | 23:00 ب.ظ
برنامه ها و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست در اولویت کار شرکت قرار دارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: برنامه ها و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت از آب، خاک، هوا و محیط زیست طبیعی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: برنامه ها و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت از آب، خاک، هوا و محیط زیست طبیعی در اولویت کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی امروز دوشنبه با گرامیداشت ۲۹ دی  روز هوای پاک، افزود: ایجاد تعامل مستمر با سازمان حفاظت محیط زیست و برگزاری نشست ها و بازدیدهای متعدد و مشترک به ویژه در چند سال اخیر زمینه توسعه همکاری های موثر با این سازمان را مهیا ساخته است.

وی با اشاره به پایش آلاینده های هوا موتورآلات با توجه به درخواست اداره کل محیط زیست استان خوزستان و یا ادارات محیط زیست در شهرستان ها، اظهار کرد: انجام بازرسی های دوره ای از تجهیزات کارگاهی و دستگاه های حفاری،  اندازه گیری آلاینده های هوا با همکاری آزمایشگاه های معتمد محیط زیست در صورت لزوم و ارائه گزارش به واحدهای درخواست کننده و معاینات فنی و دوره ای خودروهای شرکتی از جمله اقداماتی است که در این ارتباط صورت می پذیرد.

قربانی در ادامه گفت: با توجه به قانون خود اظهاری در پایش و با توجه به ممیزی های انجام شده و مکاتبات با سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی هوای کشور  مقرر شد شرکت ملی حفاری ایران با توجه به نوع فعالیت خود نیازمند انجام خود اظهاری در پایش در بخش آلاینده های هوا در دستگاه های حفاری نیست.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ایجاد و توسعه فضای سبز در کاهش آلاینده های هوا، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد به دستگاه های حفاری به لحاظ  رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه  با کرونا، فعالیت خودجوش کارکنان در ارتباط با کاشت نهال در دستگاه ها و کارگاه ها انجام و به عنوان نمونه دستگاه حفاری ۴۰ فتح مستقر در منطقه چلینگر و سایت اسید واقع در منطقه کریت هم اکنون ایجاد فضای سبز را در دست پیگیری و اجرا دارند.

وی با اشاره به اینکه  شعار امسال  روز هوای پاک که « هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم» تعیین گردیده، اظهار کرد: هدف از نامگذاری این مناسبت ایجاد حساسیت در بین اقشار جامعه بوده و از آنجایی که راه حل اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین ‌بخشی است، این روز می‌تواند به صورت نمادین عامل مهمی در ایجاد این مشارکت و هماهنگی تلقی گردد.

قربانی گفت: انتظار می رود همکاران با توجه به نوع فعالیت خود چه در محل کار، چه در منزل در حد توان اقدامات لازم را جهت گرامیداشت این هفته پیگیری و رعایت نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار