کارگروه حل مشکلات اسناد منازل کوی شهید مدرس اهواز با حضور سازمان اموال تملیکی تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 بهمن 1399 | 14:07 ب.ظ
کارگروه حل مشکلات اسناد منازل کوی شهید مدرس اهواز با حضور سازمان اموال تملیکی تشکیل می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: برای برطرف شدن مسئله اسناد کوی شهید مدرس(خروسیه) کارگروهی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تشکیل شد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، اهالی کوی شهید مدرس اهواز از مدت‌ها قبل درگیر مشکل بزرگی درباره مالکیت منازل خود هستند که همواره دغدغه مهمی برای اهالی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: برای برطرف شدن مسئله اسناد کوی شهید مدرس(خروسیه) کارگروهی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تشکیل شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، اهالی کوی شهید مدرس اهواز از مدت‌ها قبل درگیر مشکل بزرگی درباره مالکیت منازل خود هستند که همواره دغدغه مهمی برای اهالی این منطقه قدیمی اهواز است.

مدتی پیش ماجرای اسناد اهالی کوی شهید مدرس(خروسی) و شبهه موجود در اسناد اهالی برای برخی سازمان‌ها از جمله سازمان فروش اموال تملیکی پیش آمده بود توسط گروه‌های جهادی مانند گروه جهادی شهید فرجوانی و سایر مطالبه گران و رسانه‌ها مطرح شد که سبب ورود مسئولان و متولیان به موضوع شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در همین زمینه اظهار داشت: تعیین تکلیف در این مورد به مدیریت اجرایی شهرستان اهواز و استان خوزستان است که بررسی لازم در این مورد با بازدید از منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: یک نشست کارشناسی در استانداری خوزستان با محوریت بررسی این موضوع تشکیل شد تا موضوع با جدیت پیگیری شود و توقف اقدامات همه دستگاه های اجرایی در خصوص موضوع اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی کوی مدرس اهواز تا تعیین تکلیف نهایی آن نتیجه این نشست بود.

تمامی مسئولان دغدغه مند خوزستان مانند نماینده ولی فقیه در خوزستان، رئیس دادگستری، نمایندگان خبرگان و مجلس برای حل این موضوع دنبال کرده‌اند.

همچنین در تازه ترین پیگیری موضوع سید کریم حسینی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دیدار با مسئولان سازمان اموال تملیکی کشور بر حل مشکل این اهالی تاکید کرده است که مسئولان این سازمان برای حل آن قول مساعد داده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از تشکیل کارگروه پس از مکاتبه با نماینده ولی فقیه با محوریت برطرف کردن مشکلات اهالی کوی مدرس گفت: بر اساس جلسه امروز که در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار شد و پس از مکاتبه با نماینده ولی فقیه تشکیل کارگروه برای برطرف کردن دغدغه های مسئولین استانی و همچنین اهالی منطقه خروسیه کوی مدرس تشکیل شود.

حسینی گفت:این کارگروه از مسئولان استانی، استاندار، دادگستری استان، دادستان، رئیس ثبت اسناد املاک استان و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با تایید نماینده ولی فقیه تشکیل می شود.

وی افزود: در این کار گروه نحوه همکاری و همراهی سازمان و همچنین تعیین تکلیف آن بر اساس قانون و مقرارات مشخص شود.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در همین زمینه گفت: تمامی مسئولان سازمان و دستگاه‌های نظارتی به حل مشکل اعتقاد دارند و اخیر با امام جمعه محترم اهواز مکاتبه کردیم که آمادگی تشکیل یک کمیته و برگزاری جلسات مشترک برای رفع مشکل را داریم.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی تشکیل یک کارگروه استانی با همکاری سازمان امور تملیکی کشور اعلام آمادگی شد تا جهت برطرف شدن مشکل اهالی منطقه کوی مدرس با محوریت حضور نماینده ولی فقیه تدبیری بیندیشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار