تاکید بر اجرای سریع بخش دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

تاریخ انتشار: شنبه 11 بهمن 1399 | 23:08 ب.ظ
تاکید بر اجرای سریع بخش دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ با اجرای کامل طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری، تولید محصولات کشاورزی در خوزستان به بیش از ۹ میلیون تن افزایش می‌یابد. به گزارش خبرنگار نخبگان معاون اول رئیس جمهور در گفتگویی ، در بازدید از روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در شهرستان حمیدیه گفت:با اجرای بخش نخست این طرح  بیش از سه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ با اجرای کامل طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری، تولید محصولات کشاورزی در خوزستان به بیش از ۹ میلیون تن افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار نخبگان معاون اول رئیس جمهور در گفتگویی ، در بازدید از روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در شهرستان حمیدیه گفت:با اجرای بخش نخست این طرح  بیش از سه میلیون تن به میزان تولیدات کشاورزی افزایش یافت.
اسحاق جهانگیری افزود: همچنین با اجرای این طرح  ضمن افزایش کشت‌های استراتژیک ، موجبات بهبود وضعیت زندگی و درآمد کشاورزان منطقه شده است.

وی ادامه داد: وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی باید اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم این  طرح که شامل ۲۲۰ هزار هکتار می‌باشد به سرعت انجام دهند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ابتدای آغاز دولت در سال ۹۲ گندم از کشاورزان کیلویی ۴۲۰ تومان خریداری می‌شد، بیان کرد: امسال گندم از کشاورزان هر کیلو بیش از چهار هزار تومان خریداری شده است.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبه مردم شهرستان حمیدیه در خصوص گازرسانی به مناطق روستایی گفت:متاسفم که  برخی از مناطق روستایی که در کنار خطوط لوله نفت و گاز قرار دارند  از نعمت گاز محروم هستند و انشالله این موضوع پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد : در سال ۹۲ تعداد روستا‌های برخوردار از نعمت گاز ۱۴ هزار روستا بود  که این میزان در این دولت به ۳۲ هزار روستا افزایش یافت.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: هم اکنون طرح گازرسانی به ۵۸ روستای استان  نیز در حال انجام میباشد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار