دشمنان توسعه شهر روی به حرکات ناجوانمردانه آورده اند!

تاریخ انتشار: جمعه 10 بهمن 1399 | 00:11 ق.ظ
دشمنان توسعه شهر روی به حرکات ناجوانمردانه آورده اند! زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان-سعید آژده/ تخریب شهردار شاعری با هر بهانه ای ، یکروز با بهانه اهانت روزی به بهانه سرکوب منتقدان روزی به بهانه محبوبیت ! آقایان من! این راه که می روید به ترکستان است… بگذارید مدیریت شهری در روزهای مانده به نوروز به توسعه شهر بپردازد تا کی میخواهید چوب لای چرخ توسعه بگذارید؟! […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان-سعید آژده/ تخریب شهردار شاعری با هر بهانه ای ، یکروز با بهانه اهانت روزی به بهانه سرکوب منتقدان روزی به بهانه محبوبیت !

آقایان من! این راه که می روید به ترکستان است…

بگذارید مدیریت شهری در روزهای مانده به نوروز به توسعه شهر بپردازد
تا کی میخواهید چوب لای چرخ توسعه بگذارید؟!

آیا شما دلسوز شهرید یا دنبال تخریب دیگران؟!
چه اهانتی چه سرکوبی چه کشکی ؟!
بس کنید آقایان!

منتقدان مدیریت شهری وقتی در انتقاد علمی حرفی برای گفتن ندارند روی به حرکات ناجوانمردانه می آورند!
ودر روزهای اخیر با برش هایی از صحبت های شهردار شاعری وی را مقابل قومیتی قرار داده اند که خود وی از میان آنها برخاسته ، با انها زندگی کرده و شیر از مادری خورده که او از آن قوم است و اتفاقا دوستداران زیادی در میان این قوم شریف دارد….

دشمنان توسعه شهری این روزها در نقاب های افراد خاصی ظاهر میشوند گاه در نقاب سناتوری ساده لوح گاه در نقاب دلسوزان دروغین گاه در نقاب مدعیان کذب!
سخن من با مجموعه اینها این است که لطفا به وظایف خود بپردازید و بگذارید مدیریت شهری به توسعه شهر بپردازد، من یقین دارم این حواشی تنها اتلاف وقت برای خودتان است وگرنه مدیریت جوان اجرایی شهر آنقدر به پختگی رسیده که سرش برای این حواشی درد نکند و تنها به متن قضیه که همانا پیشرفت اهواز عزیز است بیاندیشد.

در یک ماه گذشته چندین حاشیه برای مدیریت شهری ایجاد کرده اند که با کنار هم گذاشتن این پازل ها ما به یک شکل واحد میرسیم و آن شکل : چهره دردمند مخالفان مدیریت شهری ست که به شکل غم انگیزی مستأصل شده اند و با اینکارها ضعف خویش را به رونمایی عمومی گذاشته اند!

?دکتر سعید آژده

 مدیر مسئول رسانه نخبگان

 پنج شنبه ۹/۱۱/۱۳۹۹ اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار