هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 دی 1399 | 01:45 ق.ظ
هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، با حضور رییس سازمان صمت استان و دستگاه های ذیربط تشکیل و پس از بررسی موارد، ۶ مصوبه مورد تایید قرار گرفت . به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : امیر حسین نظری رییس سازمان صمت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، با حضور رییس سازمان صمت استان و دستگاه های ذیربط تشکیل و پس از بررسی موارد، ۶ مصوبه مورد تایید قرار گرفت .

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : امیر حسین نظری رییس سازمان صمت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این خصوص گفت :در این جلسه به مشکلات و موانع تولیدی ۴ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرستان اهواز رسیدگی شد که در این خصوص و پس از بررسی موارد و مشکلات واحد های مذکور ۶ مصوبه مورد تایید قرار گرفت .

نظری افزود : اعطای تسهیلات سرمایه در گردش از محل رونق تولید و اعطای تسهیلات سرمایه ثابت از جمله این مصوبات بود که مورد تایید قرار گرفت.
وی گفت : در مجموع در این جلسه از کارگروه مبلغ ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت رفع موانع و مشکلات واحد تولیدی مذکور به تصویب رسید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار