نفت سال گذشته تنها تیم بدون شکست نیم فصل بود

نفت باز هم باخت؛ دومین باخت نفت مسجدسلیمان در هفته ششم

سعید آژده
تاریخ انتشار: شنبه 22 آذر 1399 | 18:51 ب.ظ
نفت باز هم باخت؛ دومین باخت نفت مسجدسلیمان در هفته ششم زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ تیم ته جدولی مس رفسنجان اولین پیروزی اش را در تاریخ لیگ برتر جشن گرفت! سعید آژده-  نخبگان: نفت مسجدسلیمان هفته قبل با شکست دادن سپاهان طعم اولین پیروزی فصل را چشید و برای ادامه روند صعودی‌اش باید از سد تیم ته جدولی مس رفسنجان می‌گذشت. رفسنجانی‌ها هم که علیرغم هزینه فروان و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ تیم ته جدولی مس رفسنجان اولین پیروزی اش را در تاریخ لیگ برتر جشن گرفت!

سعید آژده-  نخبگان: نفت مسجدسلیمان هفته قبل با شکست دادن سپاهان طعم اولین پیروزی فصل را چشید و برای ادامه روند صعودی‌اش باید از سد تیم ته جدولی مس رفسنجان می‌گذشت. رفسنجانی‌ها هم که علیرغم هزینه فروان و جذب بازیکنان متعدد طی پنج هفته ابتدایی در حسرت بردن مانده بودند از این بازی خانگی سه امتیاز را می‌خواستند.

نارنجی پوشان مس رفسنجان در نیمه اول تهاجمی‌تر از نفتی‌های سفیدپوش ظاهر شدند و پس از اینکه ضربه محمد قاضی در دقیقه ۳۰ به تیر افقی دروازه تیم میهمان برخورد کرد، سرانجام در دقیقه ۴۱ با ضربه ایستگاهی قائم اسلامی‌خواه به گل رسیدند تا وقت نخست با برتری مس خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بازیکنان نفت مسجدسلیمان به دنبال گل مساوی بودند اما باز هم نارنجی پوشان مس به گل رسیدند و محمدحسین کریم‌زاده در دقیقه ۸۴ گل دوم را هم درون دروازه تیم میهمان جای داد تا سه امتیاز این بازی نصیب شاگردان محمد ربیعی شود و اولین پیروزی در لیگ بیستم برای تیم تازه صعود کرده‌ی مس رفسنجان رقم بخورد.

شرح گل‌ها

۱-۰ (مس): یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ خط دفاعی نفت مسجدسلیمان نصیب تیم مس رفسنجان شد و قائم اسلامی‌خواه از زاویه کاملا بسته با ضربه پای چپ دروازه احمد گوهری را گشود.

۲-۰ (مس): محمدحسین کریم‌زاده بازیکن تعویضی مس رفسنجان پا به توپ وارد محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان شد و با ضربه‌ای به زاویه مخالف گل دوم را به ثمر رساند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار