مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان :

از تحقیق و تفحص در خصوص اعتبارات اخیر استان استقبال می‌کنیم

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آذر 1399 | 13:25 ب.ظ
از تحقیق و تفحص در خصوص اعتبارات اخیر استان استقبال می‌کنیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در خصوص جذب اعتبارات مصوب در یکی دو سال اخیر گفت: از هر گونه تحقیق وتفحص و نظارت بر میزان دریافت و شیوه مصرف این اعتبارات استقبال می‌کنیم و این امر را اقدامی در راستای کمک و تسریع درجذب و تحقق و مصرف این اعتبارات می‌دانیم. صادق حقیقی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در خصوص جذب اعتبارات مصوب در یکی دو سال اخیر گفت: از هر گونه تحقیق وتفحص و نظارت بر میزان دریافت و شیوه مصرف این اعتبارات استقبال می‌کنیم و این امر را اقدامی در راستای کمک و تسریع درجذب و تحقق و مصرف این اعتبارات می‌دانیم.

صادق حقیقی پور در گفت و گویی با خبرنگارنخبگان درخصوص حضور رییس بازرسی کل کشور در رابطه با مشکلات به وجود آمده‌پس از بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر در مناطقی از استان  اظهار داشت:  حضور این مقام مسئول را اقدامی در خور توجه برای روشن ساختن قطعی مسوولیت حقوقی و قانونی در رابطه  با جمع آوری آبهای سطحی و  نزولات فصلی و سیل موسمی  با وجود صراحت قانونی در این رابطه  می‌دانیم.

وی افزود: مجموعه  شرکت آب و فاضلاب اهواز با وجود صراحت قانون در خصوص مسوولیت نهاد مشخص و معلوم در رابطه با جمع آوری و هدایت و تاسیس سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی،  در تمام این  مدت در حال خدمت به مردم استان و به ویژه اهواز و دیگرنقاط دچار آبگرفتگی در استان بوده و خدمت به مردم و همکاری و کمک به مجموعه‌ی شهرداری و یا نیروهای بسیج و سپاه و ارتش که دراین چند روز در

حال یاری رساندن به مردم بودند را وظیفه خود می‌داند.

حقیقی پور افزود: در خصوص جذب اعتبار در سنوات گذشته از بانک جهانی، ما نیز در ردیف اول شاکیان و منتقدین هستیم و خواهان شفافیت و روشنگری در این رابطه هستیم.

وی افزود: اهواز  امروزه  به لطف پیگیری های   مقام معظم رهبری  و دیگر مسوولان کشوری و استان تبدیل به کارگاه دائمی آب وفاضلاب شده و روند  ترمیم و بهسازی و توسعه  این شبکه بدون توقف ادامه دارد؛  سیستم  دفع فاضلاب اهواز فرسوده است و  همه سعی ما این است، این شبکه در یک افق چند ساله به‌ وضعیت مطلوبی  برسد.

مدیرعامل شرکت آبفای خودستان ادامه داد: اگر چه شبکه دفع فاضلاب  برای دفع و جمع آوری آب های سطحی تعبیه نشده و مختص دفع فاضلاب خانگی است و شبکه دفع و هدایت آب های سطحی  موضوع  دیگری  است و مسوول آن شهرداری  است، ولی  شرکت آب و فاضلاب  با همه امکانات  ماشینی و انسانی مشغول یاری رساندن به نیروهای  شهرداری  در این رابطه است.

حقیقی پور  بیان کرد: مجموعه‌ی خدماتی آب و فاضلاب در تمام شهرهای خوزستان،  با پرهیز از به حاشیه راندن خدمت به مردم، وظیفه خود را به خوبی دنبال می‌کند  و تابع هر تصمیم قانونی است  و شفافیت  و تبعیت از قانون  را رمز موفقیت در هر سیستمی می‌داند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در شهریور ماه سال جاری اعلام کرده بود: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از منابع مالی تعیین شده برای اجرای شبکه فاضلاب اهواز از سوی صندوق توسعه ملی تخصیص یافته است.

حجت‌الاسلام حسین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور بعدازظهر روز دوشنبه از مناطقی در کلانشهر اهواز که در جریان بارندگی شدید هفته گذشته دچار آبگرفتگی شد دیدن کرد.

شهرهای اهواز، بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر بیشترین خسارت آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در اوایل هفته گذشته را متحمل شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار