‌کشف ‌تابوت ‌‌دوره اشکانی در رامشیر صحت ندارد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آذر 1399 | 11:16 ق.ظ
‌کشف ‌تابوت ‌‌دوره اشکانی در رامشیر صحت ندارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سرپرست اداره میراث فرهنگی رامشیر گفت:‌ در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک تابوت مربوط به دوره اشکانی در تپه تل رضوان رامشیر در رسانه ها، این خبر تکذیب و مربوط به ۱۰ سال گذشته است. محمدصالح شیخ علی‌پو‌ر در گفت‌وگویی با نخبگان، اظهار داشت: در پی انتشار خبری مبنی بر کشف […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سرپرست اداره میراث فرهنگی رامشیر گفت:‌ در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک تابوت مربوط به دوره اشکانی در تپه تل رضوان رامشیر در رسانه ها، این خبر تکذیب و مربوط به ۱۰ سال گذشته است.

محمدصالح شیخ علی‌پو‌ر در گفت‌وگویی با نخبگان، اظهار داشت: در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک تابوت مربوط به دوره اشکانی در تپه تل رضوان رامشیر در رسانه های استان و کشور، این خبر کذب است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی رامشیر افزود: خبر کشف تابوت اشکانی بر اثر جاری شدن سیل بارانی در منطقه تل رضوان به ۱۰ سال گذشته(سال ۱۳۸۹) است.

گفتنی است محوطه تل رضوان در بین مزارع کشاورزی واقع شده و مساحت آن تقریبا ۲۵۰ هکتار است که قدمت این تپه و همچنین تل طبره در نزدیکی این محوطه مربوط به دوره اشکانی و احتمالاً هخامنشی بر می‌گردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار