۲۰ هزار میلیارد ریال به راه‌اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای دزفول اختصاص یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 آبان 1399 | 14:29 ب.ظ
۲۰ هزار میلیارد ریال به راه‌اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای دزفول اختصاص یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال جهت راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای شهرستان دزفول اختصاص داده شد. به گزارش نخبگان سید احمد آوایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه کشاورزی با مدیرعامل بانک کشاورزی دیدار شد. وی به جزئیات این دیدار اشاره […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال جهت راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای شهرستان دزفول اختصاص داده شد.

به گزارش نخبگان سید احمد آوایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه کشاورزی با مدیرعامل بانک کشاورزی دیدار شد.

وی به جزئیات این دیدار اشاره کرد گفت: شهرستان دزفول از ظرفیت‌های مهم کشور در حوزه کشاورزی است و با توجه به این که در شهرستان دزفول بیش از ۱۸۵ واحد گلخانه‌ای وجود دارد و یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی اختصاص یافته، جهت رفع مشکلات نیاز است تا نسبت به اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال به این شهرک گلخانه‌ای مساعدت لازم صورت گیرد.

وی افزود: در این جلسه خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی دستورات لازم را جهت پرداخت تسهیلات در راستای رفع موانع و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان دزفول صادر شد./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار