استاندار خوزستان:

رفتار نیروی انتظامی، تعیین‌کننده نوع نگاه مردم به حکومت است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 آبان 1399 | 23:40 ب.ظ
رفتار نیروی انتظامی، تعیین‌کننده نوع نگاه مردم به حکومت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان / استاندار خوزستان با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه، تعیین‌کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت است. به گزارش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان / استاندار خوزستان با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه، تعیین‌کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت است.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در نشست با فرمانده و معاونین نیروی انتظامی خوزستان که درچهارشنبه (۳۰ مهرماه) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا استان برگزار شد، با اشاره به بررسی مسائل طرح‌شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه‌ای که داشتیم در جریان برنامه‌های آتی نیروی انتظامی و مباحث مورد توجه مردم استان خوزستان در رابطه با حفظ امنیت استان و مشکلاتی که فرا روی پلیس است، قرار گرفتم و موارد مذکور به بحث گذاشته شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از استانداری خوزستان، وی با تأکید بر اهمیت وجودی نیروهای انتظامی گفت: مظهر حاکمیت هر حکومتی، در پلیس آن تعریف شده است. نیروهای نظامی و امنیتی کار مهم و حیاتی و ارزشمند حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند و در مواقع بحران و در مرزها حضور دارند، اما نیروهای انتظامی مظهر حاکمیت هستند چرا که در هر زمانی اعم از آرامش و عادی و غیرعادی کماکان حضور دارند و اعمال قانون و حاکمیت در شهرها توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

شریعتی افزود: ممکن است مردم فرصت صحبت و دیدار با استاندار یا رئیس جمهور کشور خود را پیدا نکنند اما نیروی انتظامی هر روز و هر لحظه در دسترس آن‌ها است و با آن سر و کار دارد که این نشان‌دهنده و نمود مظهر کارکرد دولت و نظام جامعه در نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه، تعیین‌کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت است.

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدواریم با فرماندهی جدید نیروی انتظامی که از فرزندان همین استان است و مراتب ارتقاء را پله به پله طی کرده، بتوانیم شرایط استان خوزستان را بهبود ببخشیم و با تکمیل زحماتی که در گذشته کشیده شده، در مسیر رضایتمندی مردم عزیز استان که رضایتمندی خداوند بزرگ را در پی دارد، گام برداشته و کوشا باشیم.

وی با یادآوری زحمات مدافعان و مجاهدان راه سلامت گفت: در این جلسه، نیروی انتظامی استان خوزستان به مناسبت قدردانی از پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان و نیروهای بهداشت و سایر کسانی که در جبهه نبرد با ویروس کرونا فعالیت دارند و از جان خود مایه گذاشته‌اند و در راستای سلامت جامعه خطر می‌پذیرند، برنامه‌ای را تدارک دیدند و با دعوت از دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان نماینده مدافعان سلامت در استان از وی تقدیر کردند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار